Jump to content
Vespaforum.be

TK: vespa P125 E met 200


Recommended Posts

aangeboden vespa P125 E  met 200 blok..22392 km...eerste inschrijving anno 1967..laatste nieuwe inschrijving anno 2020..start en rijdt .

de wesp in is muizegrijs grondlaag hersporen wegens denk ik persoonlijke smaak . reden van verkoop aankoop lambretta . 2500 eurootjes 🙂

Link to comment
  • dave changed the title to TK: vespa P125 E met 200
Op 24/2/2021 om 13:36, SergioVeloce zei:

aangeboden vespa P125 E  met 200 blok..22392 km...eerste inschrijving anno 1967..laatste nieuwe inschrijving anno 2020..start en rijdt .

de wesp in is muizegrijs grondlaag hersporen wegens denk ik persoonlijke smaak . reden van verkoop aankoop lambretta . 2500 eurootjes 🙂

IMG_2381.thumb.jpeg.13162dff986fa0940fbbd90d15de0f62.jpegIMG_0815.thumb.jpeg.03cd4eb999aa6b7c08cbbece18048f90.jpeg

IMG_2383.jpeg

Link to comment
  • 2 months later...

15 september 1967 toevallig?

 

  • Haha 2
Link to comment

Aantoonbare "materiele fouten" kan je eenvoudig laten rechtzetten. Twee weken geleden had ik per toeval ontdekt dat mijn T5 ingeschreven was met een foutje in het VIN-prefix. Gewoon bij je verzekeraar een nieuw roos formulier vragen en samen met een paar foto's en/of internetbronnen persoonlijk langs gaan in een DIV kantoor op een dag waarop ook een douanier aanwezig is. Kost €26. 

Link to comment
21 hours ago, Frederik9111 said:

Aantoonbare "materiele fouten" kan je eenvoudig laten rechtzetten. Twee weken geleden had ik per toeval ontdekt dat mijn T5 ingeschreven was met een foutje in het VIN-prefix. Gewoon bij je verzekeraar een nieuw roos formulier vragen en samen met een paar foto's en/of internetbronnen persoonlijk langs gaan in een DIV kantoor op een dag waarop ook een douanier aanwezig is. Kost €26. 

interessant ! Moest de scooter mee of enkel foto's ? 

Link to comment

Het correcte VNX5T-prefix was al bij de eerste inschrijving in 1990 foutief ingegeven als VNXST (had voor mezelf een kopietje bijgehouden van de documenten van de vorige eigenaar). Blijkbaar had iedereen er dus de afgelopen 30 jaar geheel naast gekeken. 🙂 

Gewoon een bundeltje gemaakt van een fotootje van de hele Vespa, het chassisnummer, het extra VIN-tag op de tunnel en wat printscreens van publieke VIN-databanken (o.a. ScooterHelp). 

Vin-tag:

image.png.3853211421d7ef05e5940e50406f6da2.png

Eerst inschrijving vorige eigenaar (FOUT): 

image.png.f179dd5b569e3bf12f3ced9a894b3b5d.png

Mijn initiële papieren (FOUT):

image.png.f57f07d75f48377dac507515b2b04145.png

Mijn gecorrigeerde papieren (JUIST):

image.png.823d21f9c7669cc3e5d864a9f86268cb.png

  • Thanks 1
Link to comment

Ook al 2 keer voorgehad. Mijn Rally was ingeschreven met als chassisnummer BSE... ipv VSE en dat werd vlot rechtgezet. Ik heb ook ooit een PX 200 gehad die was ingeschreven met 1988 cc ipv 198. Dat was grappig tot ik de rekening van de verkeersbelasting kreeg... Ook dat werd zonder problemen geregeld. 

  • Like 1
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...