SergioVeloce Geplaatst: 24 februari 2021 Delen Geplaatst: 24 februari 2021 aangeboden vespa P125 E  met 200 blok..22392 km...eerste inschrijving anno 1967..laatste nieuwe inschrijving anno 2020..start en rijdt . de wesp in is muizegrijs grondlaag hersporen wegens denk ik persoonlijke smaak . reden van verkoop aankoop lambretta . 2500 eurootjes 🙂 Link naar reactie
Tommie Geplaatst: 26 februari 2021 Delen Geplaatst: 26 februari 2021 Een p125e van 1967... strange! Foto's? Link naar reactie
SergioVeloce Geplaatst: 26 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2021 Op 24/2/2021 om 13:36, SergioVeloce zei: aangeboden vespa P125 E  met 200 blok..22392 km...eerste inschrijving anno 1967..laatste nieuwe inschrijving anno 2020..start en rijdt . de wesp in is muizegrijs grondlaag hersporen wegens denk ik persoonlijke smaak . reden van verkoop aankoop lambretta . 2500 eurootjes 🙂 IMG_0402.mov Link naar reactie
Frederik9111 Geplaatst: 26 februari 2021 Delen Geplaatst: 26 februari 2021 Da's er eentje uit 1982~83. 2 Link naar reactie
SergioVeloce Geplaatst: 26 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2021 6 uur geleden, Tommie zei: Een p125e van 1967... strange! Foto's? tja..staat ingeschreven op die datum...strange of niet  Link naar reactie
SergioVeloce Geplaatst: 17 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 17 mei 2021 stuur maar pm eventueel , zit op fb onder mijn naam serge ronzani , groeten Link naar reactie
jeansprint Geplaatst: 17 mei 2021 Delen Geplaatst: 17 mei 2021 15 september 1967 toevallig? Â 2 Link naar reactie
SergioVeloce Geplaatst: 19 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2021 bij de inschrijving moest de 6 eigenlijk een 7 zijn... dus in feite 1977 Link naar reactie
Frederik9111 Geplaatst: 19 mei 2021 Delen Geplaatst: 19 mei 2021 Aantoonbare "materiele fouten" kan je eenvoudig laten rechtzetten. Twee weken geleden had ik per toeval ontdekt dat mijn T5 ingeschreven was met een foutje in het VIN-prefix. Gewoon bij je verzekeraar een nieuw roos formulier vragen en samen met een paar foto's en/of internetbronnen persoonlijk langs gaan in een DIV kantoor op een dag waarop ook een douanier aanwezig is. Kost €26. Link naar reactie
josse Geplaatst: 20 mei 2021 Delen Geplaatst: 20 mei 2021 21 hours ago, Frederik9111 said: Aantoonbare "materiele fouten" kan je eenvoudig laten rechtzetten. Twee weken geleden had ik per toeval ontdekt dat mijn T5 ingeschreven was met een foutje in het VIN-prefix. Gewoon bij je verzekeraar een nieuw roos formulier vragen en samen met een paar foto's en/of internetbronnen persoonlijk langs gaan in een DIV kantoor op een dag waarop ook een douanier aanwezig is. Kost €26. interessant ! Moest de scooter mee of enkel foto's ? Link naar reactie
Frederik9111 Geplaatst: 20 mei 2021 Delen Geplaatst: 20 mei 2021 Het correcte VNX5T-prefix was al bij de eerste inschrijving in 1990 foutief ingegeven als VNXST (had voor mezelf een kopietje bijgehouden van de documenten van de vorige eigenaar). Blijkbaar had iedereen er dus de afgelopen 30 jaar geheel naast gekeken. 🙂 Gewoon een bundeltje gemaakt van een fotootje van de hele Vespa, het chassisnummer, het extra VIN-tag op de tunnel en wat printscreens van publieke VIN-databanken (o.a. ScooterHelp). Vin-tag: Eerst inschrijving vorige eigenaar (FOUT): Mijn initiële papieren (FOUT): Mijn gecorrigeerde papieren (JUIST): 1 Link naar reactie
erwig Geplaatst: 20 mei 2021 Delen Geplaatst: 20 mei 2021 Ook al 2 keer voorgehad. Mijn Rally was ingeschreven met als chassisnummer BSE... ipv VSE en dat werd vlot rechtgezet. Ik heb ook ooit een PX 200 gehad die was ingeschreven met 1988 cc ipv 198. Dat was grappig tot ik de rekening van de verkeersbelasting kreeg... Ook dat werd zonder problemen geregeld. 1 Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen