Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Probleem tijdens gas geven.


Giel91

Aanbevolen berichten

Een mega bekend probleem volgens mij. Maar tijdens het gas geven kakt de vespa compleet in. Stationair loopt hij goed. 1x kicken en starten.

inlaatvlak ik beschadigd dus rij met een membraan van polinie. Heb een dr 70cc erop 19 graad voor 0 afgesteld. Sproeier 60 met 16.16 carburateur. 
 

Alles is gereviseerd afgelopen jaar. Met en zonder vilt tussen de carb en het inlaatspruitstuk. Ik weet even niet waar ik het moet zoeken.

 

HELP

Link naar reactie

Pick-up nog steeds de originele? Die durven al es verslijten en dezelfde symptomen opleveren: prima in ralenti, totaal verstoord onder belasting.  

Link naar reactie

Deze is 1,5 jaar geleden vervangen.  Dus mag hopen dat deze nog goed is. 
 

gisteren ontdekte ik dat de kering tussen de krukas en de ontsteking lek was. Deze heb ik vervangen alleen zag ik dat je een binnenmaat 19 en 20 had. Ik heb de 19x32x7geplaatst. 


als je de choke iets uit doet loopt hij gelijk beter. 
 

Je zou zeggen valse lucht of iets in die trant. 

Link naar reactie

19mm voor oudere smallframes tot PK S. PK XL heeft normaliter een 20mm keerring. 

Een 19mm-keerring is in de praktijk ook over een 20mm-conus te proppen, maar sluit dan vrijwel niet af (grote kans dat het veertje ondertussen stuk is).

 

Link naar reactie
38 minuten geleden, Frederik9111 zei:

19mm voor oudere smallframes tot PK S. PK XL heeft normaliter een 20mm keerring. 

Een 19mm-keerring is in de praktijk ook over een 20mm-conus te proppen, maar sluit dan vrijwel niet af (grote kans dat het veertje ondertussen stuk is).

 

Nieuwe erin helaas geen verschil.

Link naar reactie

Ik heb het membraam er wel af gehad. Op het oog leek het menbraam goed. 
 

Maar dit membraam is van vorig jaar. Het is gek met de shoke loopt het blok een stuk beter. Dus dat is niet goed. Iemand een idee hoe je het membraam kan controleren of deze nog goed is. 
 

kan dit het probleem zijn? 

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Op 23/2/2021 om 15:14, Frederik9111 zei:

Pick-up nog steeds de originele? Die durven al es verslijten en dezelfde symptomen opleveren: prima in ralenti, totaal verstoord onder belasting.  

Ik heb van alles geprobeerd. Ik ga een nieuwe ontsteking kopen zijn er tips? In een vorige topic zag ik dat pinasco flytech een goede is. Plug and play?

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...