Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Largeframe 125cc


sidvespa

Aanbevolen berichten

zoals de titel aangeeft largeframe Vespa gezocht 125 cc ivm rijbewijs voor een vriend 

wie heeft  er wat in de aanbieding , liefst geen projecten en ook geen extreme tuning is eerste scooter ervaring , dus geen sleutel ervaring 

 

Grtz sidvespa 

Link naar reactie
  • 1 maand later...

hi Sid 

Moest hij nog op zoek zijn, ik overweeg momenteel mijn PX125 te verkopen wegens aankomende overstap naar 80cc (deze is te snel om samen met mijn madam hare 70cc rond te rijden) . Is een matzwarte uit '83 met DR177 kit erop. De look kan je vinden op de post van Kidfromantwerp van vorig jaar (https://www.vespaforum.be/index.php?/topic/32787-p125/&tab=comments#comment-330177)

 

 

-nieuwe banden (continentals ww; 3km mee gereden wegens snertweer) 
-alle papieren in orde laten maken 
-alle kabels & gaines vervangen
-teller, kabel en wormwiel /wormwieldichting vervangen door werkend model 
-Koppelingsplaten vernieuwd 
-nieuwe centerstaander ipv zijstaander en plakkers en go-pro houder verwijderd 
-trim shield vernieuwd & slot zadel & pen vernieuwd
-voorlicht, handvaten en badges vervangen voor klassieke look. 

Is onlangs binnen geweest bij ring ding ding shop voor nakijken remmen, carbarateur afstellen, versnellingen afstellen en vervangen koppelingsplaten. Als hij weggaat is het met een pak reserve-onderdelen zoals kabel & gaines, banden, etc. Loopt perfect, wel hier en daar paar krasjes en kleine lakreparatie aan bil niet helemaal perfect uitgevoerd (door mezelf, niet trots op). Ik zet hem in de volgende weken te koop, echter bij interesse op forum uiteraard altijd beter. 

Laat maar weten indien interesse

Groeten 

Bart 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...