Ga naar inhoud
Vespaforum.be

EuroVespa 2006 in Italië - Deel 3


Speedracer

Aanbevolen berichten

Het was echt veel te warm om schoenen en een dikke jas aan te hebben zenne ;-)

Ik wil dan ook niet zoals René het goede voorbeeld geven, de rebel in mij is te groot!

Ik zal de andere filmkes hier ook nog eens posten want dit zijn enkel de filmkes van de camera van mister T, er zijn er nog van Marc waar je het andere beeld krijgt.

Link naar reactie

Bestye Mike

Speedracer heeft toen een serieuse schuiver gemaakt, die helaas niet gefilmd is. Hij had ook een korte broek aan en had niets aan zijn benen. In België draag ik nooit een korte broek op de vespa maar daar was het echt niet uit te houden. En tenslotte draag ik zelf de verantwoordelijk voor mijn gedrag hé.

Toch bedankt voor de bezorgdheid maar zoals ik al eerder zei heb ik niet de pretentie om iedereen het goede (of slechte) voorbeeld te geven. Ik sta enkel in voor mijn eigen daden en niet voor die van een ander. Als er iemand zo zot is om mij na te doen dan is dat op eigen risico...

Link naar reactie
Gast Speedracer

D'er staat toch bij 'Do not try this at home'... ;-)

Ik heb geluk gehad, ik ben al een paar tegen de tarmac gevlogen, zowel door mijn eigen schuld als door 'externe factoren', en al iedere keer had ik beschermende kledij aan die mij mijn vel gered heeft (letterlijk en figuurlijk). Daar in Italië niet, hoewel ik een korte broek aanhad had ik toch handschoenen en motorvest aan. Deze 'race' was niet voorzien, maar was bedoeld om gewoon een beetje rond te touren in het prachtige landschap maar 'boys will be boys' en algauw reden we 'net boven' de snelheidslimiet.

Ik ben er vanaf gekomen met de kleinste schaafwonde ter wereld op mijn knie en een gedeukte trots, noch allerminst door het terechte leedvermaak van de medepiloten!

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast sirjohnluke

Amai, gewoon te gek. Ik denk jullie de grootsten hoop van de motards er gewoon afrijden ! Zelf zie ik mij da niet doen met nen automatic (wat de GTS toch wel is). Hiervoor hebt ge vitessen nodig...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...