Ga naar inhoud
Vespaforum.be

demonteerbare pinkers eind jaren 40 / begin jaren 50 faro basso


allogio

Aanbevolen berichten

Hallo, 

Ik verkoop een unieke set van New Old Stock pinkers uit eind40/begin50. Heb al veel opgezocht maar nog niets gelijkaardigs gevonden. Volgens de foto's van het instructiepapier lijkt het mij voor een faro basso/bacchetta te zijn. 

Werking van de lampjes heb ik niet gecheckt. Ik vermoed dat deze te vervangen zijn indien noodzakelijk. Volgens de uitleg op het papier zouden ze onverwoestbaar zijn :) 

Pinkers kunnen naar beneden geklikt worden als je de vespa ergens zou moeten laten staan, zodat er niemand tegenstoot. 

Prijs € 650 

Het originele instructiepapiertje is niet inbegrepen. een kopie kan ik wel meesturen. Ik heb zelf nog 1 set en zou het papiertje dus voor mezelf willen houden. 

Grtz 

 

 

IMG_6390.JPG

IMG_6406.JPG

IMG_6405.JPG

IMG_6404.JPG

IMG_6403.JPG

IMG_6401.JPG

IMG_6399.JPG

IMG_6398.JPG

IMG_6397.JPG

IMG_6392.JPG

IMG_6391.JPG

aangepast door allogio
  • Like 3
Link naar reactie

Mooi , ik heb mogelijk interesse , kan je eens een foto posten aan de andere kant van het beenschild dus van de kant van de knieën naar voor en van vanboven naar beneden van de bevestiging , het is vooral om eens te kijken of deze ook past wanneer je een beenschild rand hebt 

grtz sidvespa 

  • Like 1
Link naar reactie
1 uur terug, sidvespa zei:

Mooi , ik heb mogelijk interesse , kan je eens een foto posten aan de andere kant van het beenschild dus van de kant van de knieën naar voor en van vanboven naar beneden van de bevestiging , het is vooral om eens te kijken of deze ook past wanneer je een beenschild rand hebt 

grtz sidvespa 

Sid, is toch veel te proper voor uwen FB?  of voor de collectie?

Link naar reactie
2 uur geleden, sidvespa zei:

Mooi , ik heb mogelijk interesse , kan je eens een foto posten aan de andere kant van het beenschild dus van de kant van de knieën naar voor en van vanboven naar beneden van de bevestiging , het is vooral om eens te kijken of deze ook past wanneer je een beenschild rand hebt 

grtz sidvespa 

Heb je geantwoord in PB.

Past niet over een beeldschindrand. Eventueel de clip wat openbuigen met een tang zou eventueel lukken maar dat kan ik niet garanderen. 

 

IMG_6409.JPG

IMG_6414.JPG

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...