Lander-B 4 Posted February 16 Share Posted February 16 Goeiemiddag, Ik ben een andere uitlaat aant zoeken voor mijn vespa px 125cc van 1984 Ik vond deze op sip, het gaat om de sip performance 2.0 Vond hem mooi uitzien voor op mijn vespa Maar nu de vraag hoe gaat dit presteren op een standaard 125cc px blok, geluid maakt niets zeer uit Iemand tips? Wou eerst de polini evolution uitlaat zetten maar die was nergens meer beschikbaar daarom dat ik deze vond maar vind weinig reviews over deze uitlaat Mvg Quote Link to post
Mister T 156 Posted February 16 Share Posted February 16 Op een standaard PX125 gaat deze uitlaat niet veel helpen denk ik. Quote Link to post
Frederik9111 1,284 Posted February 16 Share Posted February 16 Idd. Kost je koppel en vermogen op een standaard 125cc. Quote Link to post
propliner 201 Posted February 16 Share Posted February 16 (edited) inderdaad zoals reeds gezegd ... gaat het alleen "schoon" zijn maar qua prestaties geen "HOL" uithalen... koopt u nen BGM bigbox...en aangepaste sproeier... dat doet al iet Edited February 16 by propliner onvolledig 2 Quote Link to post
Bowyer 245 Posted 1 hour ago Share Posted 1 hour ago Op 16/2/2021 om 17:30, propliner zei: inderdaad zoals reeds gezegd ... gaat het alleen "schoon" zijn maar qua prestaties geen "HOL" uithalen... koopt u nen BGM bigbox...en aangepaste sproeier... dat doet al iet Goede originele pijp, poortjes ietsjes aanpassen en een beetje prutsen met je sproeiers doen meer dan zo'n afgrijselijke pijp. Bovendien is langere ritten rijden met een uitlaat als op het plaatje echt niet fijn meer. 200km op een zondag word dan afzien. Quote Link to post
Recommended Posts