Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Andere uitlaat dan Simonini racing PK50S


TjeuRoberts

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Afgelopen jaar heb ik 2 maal op de vespa rondgereden ,erg weinig maar helaas door een grote verbouwing geen tijd gehad.
Deze winter wil ik echter weer iets veranderen aan mijn vespa. Afgelopen winter de schijfrem geplaatst. Nu wil ik een andere uitlaat.
Ik rijd nu met een DR85cc, 19/19 carb en een simonini racing uitlaat. Ziet er leuk uit maar qua geluid schreeuwt hij toch wel.
En vooral dat schreeuwen is toch wel een nadeel. Ik vind het geen probleem. Maar oom agent zal hier zeker anders over denken.
Het zou zo zonde zijn als ik aan de kant wordt gezet vanwege het geluid en dat men er dan achter komt dat de vespa toch wel flink harder gaat als wat wettelijk mag.
In het voorjaar met gps gereden en kwam uit op 83km/h

Dus mijn vraag aan jullie:
Welke uitlaat is qua sound stiller maar qua prestaties niet minder en miss wel beter dan de Simoni welke ik nu heb?

En wie heeft eventueel nog iets liggen?

Gr Tjeu 

Link naar reactie

ik bij mijn eerste scooter indertijd dezelfde setup gebruikt. die is richting  Ham gegaan. Achter pas geleerd dat die simonini, hoewel het werkt, eigenlijk niet op die set up hoort. Alternatief voor die setup is een polini slakje, bgm bigbox of pipedesign S-box. 

Link naar reactie
  • 5 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...