Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Finito faro basso vm2


BjornDJ

Aanbevolen berichten

Voila, Corona heeft ook zijn voordeel... meer tijd om wat te knutselen ipv te werken 😚🤫

Kleine presentatie van mijn faro basso restoratie. Volledig origineel terug opgebouwd, behalve blokje. Deze werk opgebouwd met bgm 150cc kit en compressie kop, flytech en pinasco carbu. Na mijn standaard faro basso en mijn sei giorni met 160cc pinasco kit wou ik eens iets wat er wat tussenin lag. Geen slak maar ook geen 160, die bgm kit rijdt echt zalig! Geen raket maar loopt heel leuk, een aanrader 😃

 

  • Like 7
Link naar reactie
5 minutes ago, DD_ves said:

Knap werk!

En dat filmpje is ook goed gedaan! Hoe heb je dat gedaan?

Mijn Vespa of da filmpje 🤪

Just now, BjornDJ said:

Mijn Vespa of da filmpje 🤪

Via IMovie 

Link naar reactie
2 minutes ago, Wilby said:

Ik denk dat deze foto van ergens anders komt.

Schermafbeelding 2021-01-10 om 18.20.11.png

klopt als een bus, ik had deze gebruikt om (af) te kijken hoe ik moest lakken. Deze is ertussen geglipt, ga er hem van tussen doen. Maar je ziet dat er bij mij een ander achterlicht en vliegwiel deksel opzit. Maar je bent bij de pinken😃

  • Like 1
Link naar reactie
1 hour ago, Sjoerdo said:

wow, erg netjes geworden. Hoe rijdt de oude dame?

Hi,

Ze rijdt heel leuk, een groot verschil met de standaad setup. Die bgm kit is een aanrader (prijs<>power), maar dan moet je blokje wel open (das misschien iets minder). In mijn geval zou ik hem toch reviseren dus de keuze was iets makkelijker.

  • Like 1
Link naar reactie

Dat is mooi, veel kilometers gewenst! Wat heb je qua ontsteking gedaan? pinasco.thumb.jpg.7ce253818235aef4ebd646613f132561.jpg

Ik ga een soortgelijk project starten (zonder de visuele upgrade) met de pinasco set. Heb Maskes een setup laten samenstellen en ga deze op een 2 poorts acma blok schroeven. Hoop dat ik haar soepel kan laten spinnen!

Link naar reactie
16 minutes ago, Sjoerdo said:

Dat is mooi, veel kilometers gewenst! Wat heb je qua ontsteking gedaan? pinasco.thumb.jpg.7ce253818235aef4ebd646613f132561.jpg

Ik ga een soortgelijk project starten (zonder de visuele upgrade) met de pinasco set. Heb Maskes een setup laten samenstellen en ga deze op een 2 poorts acma blok schroeven. Hoop dat ik haar soepel kan laten spinnen!

Ik heb gekozen voor de flytech van pinasco, werkt altijd goed 😉. Welke setje ga je steken 160cc? Ik heb deze ook zitten onder mijn Sei giorni en vind deze (persoonlijk) vrij agressief 

Link naar reactie

ik heb ook de flytech van pinasco gekocht. Heb inderdaad de 160cc gekocht, ben benieuwd hoe pittig hij wordt. Ik heb een 125cc motovespa wideframe die haalt de 65kmph, en dat voelt al spannend op de 8" wieltjes :)

ik zag dat je in het filmpje aan het boren was, waar was dat voor?

Link naar reactie
1 hour ago, Sjoerdo said:

ik heb ook de flytech van pinasco gekocht. Heb inderdaad de 160cc gekocht, ben benieuwd hoe pittig hij wordt. Ik heb een 125cc motovespa wideframe die haalt de 65kmph, en dat voelt al spannend op de 8" wieltjes :)

ik zag dat je in het filmpje aan het boren was, waar was dat voor?

het boren was voor het vervangen van de veertjes in de primaire 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...