Ga naar inhoud
Vespaforum.be

V52 extra brandstoftank


Filientje!

Aanbevolen berichten

Hoi allen!

Mijn V52 heeft een brandstoftank(je) van slechts 4.5l. Dat is te weinig voor de langere ritten waar er meer berggeiten zijn dan tankstations...

Ik zoek een oplossing om een bijkomende tank te monteren i.p.v. extra benzine mee te sleuren in kleine noodbidons. Ik dacht aan iets waar normaal de tweede zitting komt? De Spaanse modellen hadden zo een extra tank op die plaats gemonteerd (zie foto, linkse Vespa van de foto bij een bijeenkomst en ook de foto van de tank alleen).

Er bestaan systemen die gemonteerd worden samen met reservewiel achterop (zie foto) maar dat wil ik liever niet.

Iemand ideeën? Voorbeelden? Of zo een extra (Spaanse) tank op overschot en te koop?

Ik hoor het graag!

WhatsApp Image 2020-10-12 at 19.18.09 (2).jpeg

WhatsApp Image 2020-10-12 at 19.18.09.jpeg

IMG-20210104-WA0028.jpg

IMG-20210104-WA0026.jpg

IMG-20210104-WA0024.jpg

Link naar reactie

Het extra tankje in het reserve wiel zal nog mee vallen om te vinden en aan te kopen .

het tweede tankje zal je vrees ik eerst veel geluk moeten hebben om eentje te vinden en dan  een nier of zo moeten verkopen om deze te betalen , ik ken uw financiën niet maar deze zijn Franse makelij en extreem duur 

 

dit is volgens mij een alternatief voor u en betaalbaar replica benzine tank voor midden aan de voeten 

https://www.sip-scootershop.com/de/product/reservetank-durchstieg_75207400?q=V30 extra tank

 

grtz sidvespa 

  • Bedankt 1
Link naar reactie
1 uur terug, Filientje! zei:

Hoe heb je dit gevonden N!Ce?

Op die site kan je vaak goedkope zaken vinden voor Spaanse Faro Bajos en Manillar De Tubo's (Struzzo).   Was het al eens tegengekomen...

Link naar reactie

Dan toch niet gekocht... blijkt uiteindelijk toch een replica te zijn (vandaar de prijs allicht) en nog eens een hels werk om dit in te passen op de V52...

Zal een houder worden met een 2 liter blik denk ik 😆

Toch bedankt aan jullie om mee te denken, met N!Ce in het bijzonder!

 

Link naar reactie
  • 5 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 jaren later...
Op 12/3/2021 om 13:44, Filientje! zei:

Te laat gezien! Damn!

 

Hopla: https://es.wallapop.com/item/image.thumb.jpeg.9ff8fada301df9a1fa4a217c189731d0.jpegfreidora-de-aire-cecotec-851763634

aangepast door N!Ce
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...