Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuwe modellen euro 5


motorhan

Aanbevolen berichten

Is er al iemand hier op het Forum die rijd met een nieuwe HPE euro 5. 

en zo ja merk je verschil, er zijn blijkbaar al dealers die ze kunnen leveren. Vespa zit dus even met een probleem dat ze geen euro 4 meer aan de dealers mogen leveren de dealer mag ze nog wel verkopen. zou er volgend jaar dan een euro 6 komen. Ja leuker kunnen ze het niet maken wel lastiger.

Vespa moet dus de huidige euro 4 die nog op voorraad zijn zien aan te passen naar euro 5 en dan vraag ik me af kunnen ze dat ook voor bestaande euro 4 en wat gaat dat kosten.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Erg rustig op dit onderdeel dus is de euro 5 nog weinig verkocht of ervaring mee.

Ik denk zelf dat ik dit jaar geen nieuwe Vespa ga kopen Ik heb er voor de leuk een BMW K100/2 bij gekocht en die ben ik nu een beetje aan het eigen maken zoals ik hem 30 jaar geleden ook had.

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 3 maanden later...

Ik heb een primavera 75th edition met euro 5 motor. Wel mijn eerste Vespa maar dat ding bolt goed. Topsnelheid op tellen 49 km/h. Hij zou voor mij ietjes sneller naar zijn top mogen gaan maar eigenlijk niks te klagen. Super zuinig, rond de 250 km met een bakje. Ik zou eens een Malossy Multivar met 7,5 gr rollen erin willen proberen. Naar het schijnt zou dat toch al een verschil kunnen maken. 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...