Jamezsa Geplaatst: 19 december 2020 Delen Geplaatst: 19 december 2020 hallo , kan je op de trajectcontrole in belgie met de vespa geflitst worden? en wordt het nummerplaat achterkant of voorkant geflitst? groetjes Link naar reactie
Mister T Geplaatst: 19 december 2020 Delen Geplaatst: 19 december 2020 Natuurlijk kan je geflitst worden. 1 Link naar reactie
Vespaciao Geplaatst: 20 december 2020 Delen Geplaatst: 20 december 2020 9 uur geleden, Jamezsa zei: hallo , kan je op de trajectcontrole in belgie met de vespa geflitst worden? en wordt het nummerplaat achterkant of voorkant geflitst? groetjes Waarom zou een Vespa "vrijgesteld" worden van een traject-controle ?...alles wat "een nummerplaat" heeft... kan "opgespoord en nagetrokken" worden... ⚠️ 2 Link naar reactie
Adrian Geplaatst: 20 december 2020 Delen Geplaatst: 20 december 2020 Buiten de morele kwestie ... Snap de vraag wel > je wordt vooraan gescand bij inrijden en achteraan bij uitrijden . 1 Link naar reactie
Wilby Geplaatst: 20 december 2020 Delen Geplaatst: 20 december 2020 Zal moeilijk worden om daaraan te ontsnappen, je word vooraan, achteraan, links , rechts en van boven genaaid. 3 Link naar reactie
Jamezsa Geplaatst: 20 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2020 12 uur geleden, Vespaciao zei: Waarom zou een Vespa "vrijgesteld" worden van een traject-controle ?...alles wat "een nummerplaat" heeft... kan "opgespoord en nagetrokken" worden... ⚠️ ik dacht da enkel de voorkant van een voertuig foto’s gemaakt worden... Link naar reactie
Mister T Geplaatst: 21 december 2020 Delen Geplaatst: 21 december 2020 Test het even en laat het dan eens weten. 2 Link naar reactie
ePit Geplaatst: 6 januari 2021 Delen Geplaatst: 6 januari 2021 (aangepast) Vaak worden een foto van zowel de voorkant (bestuurder) als de achterkant genomen (nummerplaat)... Dus wees voorzichtig met je test: Specifiek voor wat de technische ANPR-gegevensbanken betreft, voorziet de WPA in de lijst van gegevens die mogen worden opgenomen (de exacte datum, het exact moment en de exacte plaats waarop de nummerplaat is voorbijgereden; de kenmerken van het voertuig met deze nummerplaat; een foto van de nummerplaataan de voorkant en eventueel aan de achterkant; een foto van het voertuig; eventueel een foto van de bestuurder en de passagiers en ten slotte de logboekgegevens van de verwerkingen.) 6 januari 2021 aangepast door ePit tikfoutje Link naar reactie
Tommie Geplaatst: 22 januari 2021 Delen Geplaatst: 22 januari 2021 even ter info... een Vespavriend is tijdens een trajectcontrole bij aanvang geregistreerd, en na 200m is die een straat ingedraaid. Ging rap voor ziijn vrouwke bloemen halen en had zijn "sletsen" aan. Heeft een PV thuis gekregen omdat zijn schoenen niet conform waren... (Die gaat dat subiet lezen en misschien nog reageren...) 😅 Link naar reactie
Michel_V Geplaatst: 22 januari 2021 Delen Geplaatst: 22 januari 2021 Bloemen halen? Niet overdrijven hé. maar idd. Die camera heeft dus gezien dat ik een korte broek droeg. Voor de rest was ik helemaal in orde. Volgens mij moet dat flikske zich goed verveeld hebben. Dat systeem kan dat toch niet automatisch analyseren of je een lange of korte broek aan hebt. Link naar reactie
Tommie Geplaatst: 22 januari 2021 Delen Geplaatst: 22 januari 2021 5 minutes ago, Michel_V said: Bloemen halen? Niet overdrijven hé. maar idd. Die camera heeft dus gezien dat ik een korte broek droeg. Voor de rest was ik helemaal in orde. Volgens mij moet dat flikske zich goed verveeld hebben. Dat systeem kan dat toch niet automatisch analyseren of je een lange of korte broek aan hebt. "Voor de rest was ik helemaal in orde"... No comment... Link naar reactie
marc8660 Geplaatst: 22 januari 2021 Delen Geplaatst: 22 januari 2021 Volgende de ene sletsen volgens de andere een korte broek... beiden misschien? 1 Link naar reactie
Michel_V Geplaatst: 22 januari 2021 Delen Geplaatst: 22 januari 2021 Er gaat iemand zijn Rally zelf monteren 😂 Link naar reactie
Wutsie75 Geplaatst: 7 februari 2021 Delen Geplaatst: 7 februari 2021 On 1/22/2021 at 8:34 AM, Michel_V said: Bloemen halen? Niet overdrijven hé. maar idd. Die camera heeft dus gezien dat ik een korte broek droeg. Voor de rest was ik helemaal in orde. Volgens mij moet dat flikske zich goed verveeld hebben. Dat systeem kan dat toch niet automatisch analyseren of je een lange of korte broek aan hebt. Amai, dit vind ik eigenlijk wel beangstigend. Stilaan evolueren we naar 0 tolerantie voor alles en 100% controle in een politiemaatschappij... Link naar reactie
Vespaciao Geplaatst: 7 februari 2021 Delen Geplaatst: 7 februari 2021 3 uur geleden, Wutsie75 zei: Amai, dit vind ik eigenlijk wel beangstigend. Stilaan evolueren we naar 0 tolerantie voor alles en 100% controle in een politiemaatschappij... ...ja, het moderne leven is er echt "op verbeterd"...overal hangen er 'camera's' om je te controleren...via je 'smartphone' kunnen ze je overal opsporen... op je werk krijg je voortdurend evaluaties...via je 'betaalkaarten kunnen ze natrekken waar je bent geweest en wat je precies hebt aangekocht... via je 'ingebouwde GPS' in je auto kan de garage zien waar je allemaal bent geweest...op je job moet je in- en uitscannen...overal moet je je aanloggen... alles gaat tegenwoordig 'digitaal'...en overal wordt je 'geregistreerd'..."je kan niets meer doen of ze hebben je gezien"...la vita è bella 🚓 😜🚓😄🚓 2 Link naar reactie
ePit Geplaatst: 6 april 2022 Delen Geplaatst: 6 april 2022 Volgens de Europese GDPR richtlijnen moet je altijd toestemming geven zodat ze je gegevens mogen verwerken. Maar wie leest al die voorwaarden als hij zijn smartphone koppelt aan zijn auto... Je kunt ook nooit helemaal voorkomen dat een moderne auto gegevens over je rijgedrag of positie deelt met de fabrikant die het dan doorverkoopt aan 'derden', maar je kunt de datastroom eventueel wel beperken. - Bijvoorbeeld door diep in het menu van je infotainmentsysteem te zoeken naar een optie om het delen van gegevens 'uit' te zetten 😛 Maar niet alle auto’s hebben deze mogelijkheid. Heeft je nieuwe auto een noodknop (e-Call heeft 4G nodig) dan weet je dat er data verstuurd kan worden. E-Call stuurt officiëel uitsluitend gegevens direct naar de hulpverleners na een ongeval, en niet naar de fabrikant, tenzij de eigenaar van de auto het opzettelijk anders heeft ingesteld. (door onachtzaam een gebuikersovereenkomst te accepteren --> blablabla? => OK!) Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen