Frissenappel Posted May 4, 2021 Share Posted May 4, 2021 als ik het goed heb schakelt het contactslot altijd tussen 2 lipjes naast elkaar. (kan je onderaan zien aan de geleiders) in de aan stand moet het contact de verbinding tussen rood en zwart verbreken. in de off stand moeten rood en zwart contact maken. ik kan dus niet meteen bevestigen of je voorbeeldje goed is. lang geleden dat ik zo een contactslot heb vastgehad. Meten is weten Link to comment
wallie300 Posted May 4, 2021 Author Share Posted May 4, 2021 Kijk helemaal duidelijk! Dank dank! Link to comment
Frissenappel Posted May 4, 2021 Share Posted May 4, 2021 Uit heel goede bron vernomen dat ik mis ben, wallie. Bij de bgm kabelboom zit er blijkbaar een groene killswitchkabel met een extra massacontact. Verder blijft het principe hetzelfde, raakt de groene kabel de massa, valt de motor uit Link to comment
wallie300 Posted May 4, 2021 Author Share Posted May 4, 2021 14 minuten geleden, Frissenappel zei: Uit heel goede bron vernomen dat ik mis ben, wallie. Bij de bgm kabelboom zit er blijkbaar een groene killswitchkabel met een extra massacontact. Verder blijft het principe hetzelfde, raakt de groene kabel de massa, valt de motor uit Maakt het alleen maar makkelijker! Dank dank 12 minuten geleden, pdvd zei: Maar die 1,3 mm? Ik was in de veronderstelling dat het bij de conus ging om breedte en niet om de lengte. Het gat van de VMC ontsteking was 1,3mm kleiner dan de originele Femsa ontsteking. Dus na wat geweld ligt de VMC ontsteking nu goed op ze plek! Link to comment
Frederik9111 Posted May 4, 2021 Share Posted May 4, 2021 I 11 minuten geleden, Frissenappel zei: Uit heel goede bron vernomen dat ik mis ben, wallie. Bij de bgm kabelboom zit er blijkbaar een groene killswitchkabel met een extra massacontact. Verder blijft het principe hetzelfde, raakt de groene kabel de massa, valt de motor uit Idd. De BGM conversieboom is normaliter niet voorzien op een stuurcontact. Je dient dus zelf een kleine aanpassing te doen. Maak daarvoor de groene kabel (onder het killswitchknopje) los en sluit die aan op het slot (zoals hierboven beschreven). Daarnaast dien je zelf een kost massakabeltje te maken tussen de 2de slotpin en het frame (bvb. op één van de 2 vijsjes onder de speedo). Tenzij je pinkers wil plaatsen mag de oranje, blauwe en roze draad ook verwijderd worden. Link to comment
pdvd Posted May 4, 2021 Share Posted May 4, 2021 4 uur geleden, wallie300 zei: Maakt het alleen maar makkelijker! Dank dank Ik was in de veronderstelling dat het bij de conus ging om breedte en niet om de lengte. Het gat van de VMC ontsteking was 1,3mm kleiner dan de originele Femsa ontsteking. Dus na wat geweld ligt de VMC ontsteking nu goed op ze plek! heb je nog foto's van het geheel gemonteerd? Link to comment
wallie300 Posted May 5, 2021 Author Share Posted May 5, 2021 17 uur geleden, Frederik9111 zei: I Idd. De BGM conversieboom is normaliter niet voorzien op een stuurcontact. Je dient dus zelf een kleine aanpassing te doen. Maak daarvoor de groene kabel (onder het killswitchknopje) los en sluit die aan op het slot (zoals hierboven beschreven). Daarnaast dien je zelf een kost massakabeltje te maken tussen de 2de slotpin en het frame (bvb. op één van de 2 vijsjes onder de speedo). Tenzij je pinkers wil plaatsen mag de oranje, blauwe en roze draad ook verwijderd worden. Helemaal top! Ik ga aan de klus. 13 uur geleden, pdvd zei: heb je nog foto's van het geheel gemonteerd? Ik ben nog even bezig met alles in elkaar zetten maar zal zeker foto's maken als het in elkaar zit. 1 Link to comment
Recommended Posts