Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa HPE Werkplaatshandboek


motorhan

Aanbevolen berichten

Weet iemand waar je een werkplaatshandboek voor de HPE in het Nederlands kunt downloaden. Ik heb het van het Duitse Vespa forum kunnen halen maar is dan in het Duits. Niet onoverkomelijk,  maar Nederlands leest voor mij net wat makkelijker. Inmiddels uitgeprint ruim 300 pagina's. en best veel plaatjes dus dat is ook wel weer handig.

Op dat Duitse forum staan overigens net als hier soms handige tips.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Op 10/12/2020 om 11:44, Schuitro zei:

Ben ook op zoek geweest maar ook alleen de Duitse versie kunnen vinden.

Dan moeten w3 het daar mee doen tot er ergens een NL exemplaar is. een dealer zal het best hebben maar de meeste zijn niet zo behulpzaam om dat met en klant te delen 

het gaat mij niet om grote reparaties aan de scooter uit te voeren maar voor de kleinere dingen zodat je vooraf een beetje weet wat te doen of te verwachten.

Link naar reactie

Op you tube vind je anders zat filmpjes van o.a Robbert bij West coast motors die laat toch wel veel zien waar je wat aan hebt. die Bakkers denken er dus anders over.  Hier zijn het soms echt koekenbakkers niet allemaal natuurlijk er zijn er ook die je wel willen helpen. en waarom is het in Duitsland wel te zien  ligt ook aan de importeur denk ik .

Maar niet getreurd hoor  we doen het er mee wat we hebben en kunnen. en je leert ook veel van de doe het zelvers hier op het Forum.

 

  • Like 1
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
Op 12/2/2021 om 16:38, Progetto 300 zei:

Kan je een link posten hiervan ?

De link er van kan ik niet meer vinden maar ik heb het als PDF opgeslagen dus dat kan ik je mailen als je een emailadres op geeft mijn email j.tosses@upcmail.nl  met vermelding Duit Vespa werkplaatshandboek.

Link naar reactie
  • 9 maanden later...
  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...