Ga naar inhoud
Vespaforum.be

metalen oliepeilstok GTS HPE en veranderingen modellen 2021 HPE


motorhan

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zag op het Duitse forum dat er verschillend e mensen waren waar bij de peilstok boven de uitlaat was afgebroken nu schijnt er iemand te zijn die een vervangende metalen peilstok maakt. mijn probleem is ik kan daar niet meer inloggen inlognaam met ww werkt niet meer en ww vergeten werkt ook niet.
Heeft iemand van hier er al iets van gezien of kan de link met het adres van die persoon doorgeven.

er stond ook iets over veranderingen aan de 2021 modellen o.a over de uitlaat en de velgen maar ook daar kom ik niet verder iemand er al afbeeldingen van.

Link naar reactie

Ik kreeg een prijsopgave van de Duitse meneer die ze levert 60.00€ incl verzenden dat vind ik toch wel een beetje veel voor een serie productje. Bij Sip hebben ze er ook 1 iets minder mooi maar iets  van ca 23.00 euro niet dat ik het veel zal gebruiken nu er zo'n carterdeel met kijkglas op zit maar zie de peilstok nu meer als een dubbele controle na het vullen. en als je het stokje er met beleid in en uit haalt is de kans op breken klein denk/hoop ik.

Link naar reactie
Op 8/12/2020 om 10:46, motorhan zei:

Ik kreeg een prijsopgave van de Duitse meneer die ze levert 60.00€ incl verzenden dat vind ik toch wel een beetje veel voor een serie productje. Bij Sip hebben ze er ook 1 iets minder mooi maar iets  van ca 23.00 euro niet dat ik het veel zal gebruiken nu er zo'n carterdeel met kijkglas op zit maar zie de peilstok nu meer als een dubbele controle na het vullen. en als je het stokje er met beleid in en uit haalt is de kans op breken klein denk/hoop ik.

Vandaag de peilstok van SIP ontvangen ziet er mooi uit en past perfect. aan de bovenkant zit een gleuf waar een bijgeleverd tooltje in past om hem echt vast of los te draaien.

20201211_115500.jpg

20201211_115809.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
  • 3 weken later...

Ik heb hem ontvangen (zilver). Mooie kwaliteit en afgewerkt maar je kan er nauwelijks het oliepeil op controleren. De olie is er af tegen dat je de peilstok eruit hebt. Heb het onderste stuk dan wat groffer gemaakt maar helaas...vuilbak in. Op de originele (plastieken) kan je veel beter het peil controleren omdat daar blokjes opzitten.

 

Link naar reactie
Op 6/4/2021 om 11:51, Jampie-GTS zei:

Ik heb hem ontvangen (zilver). Mooie kwaliteit en afgewerkt maar je kan er nauwelijks het oliepeil op controleren. De olie is er af tegen dat je de peilstok eruit hebt. Heb het onderste stuk dan wat groffer gemaakt maar helaas...vuilbak in. Op de originele (plastieken) kan je veel beter het peil controleren omdat daar blokjes opzitten.

Ik heb hem van SIP en daar is  de olie goed op te zien. Je kanop die van ali ook een platte kant maken vijlen misschien dat dat beter gaat.en daar ev wat gleufjes in vijlen is beter te proberen dan meteen de vuilbak.

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...