Ga naar inhoud
Vespaforum.be

even voorstellen


Mivar

Aanbevolen berichten

Dag allemaal! Ik ben Mivar (Mauro voor Italiaanse vrienden :) en ben van Italiaans-Nederlandse afkomst. Ik ben eindelijk, na veeele jaren, toegekomen aan de restauratie van mijn zwaar verwaarloosde PK 50 XL Elestart.

Het ding ligt volledig uit elkaar, dus dat wordt een leuke uitdaging om deze weer rijdend te krijgen :D

Mogelijk kom ik niet toe aan 't reviseren van de carrosserie, want ik heb maar tot januari tijd om hem te stallen en thuis heb ik 0 ruimte.

Maar goed, het reviseren van 't blok en het in elkaar steken van de rest is voor mij al heel wat.

 

Ik heb allereerst wat vragen:

- is er iemand in de buurt van het Brusselse die me kan helpen met speciaal gereedschap? Het meeste heb ik al in huis, maar ik hoop dat ik 'n lagertrekker en astrekker kan lenen voor de revisie van 't blok ..

- kan iemand me een plek aanraden waar ik voor niet te veel geld kan verder sleutelen vanaf januari?

- verder zal ik van een Nederlands kenteken naar een Belgisch over moeten gaan. Alle kennis hiervan is zeer welkom!

Ik zal jullie zeker nog wel met meer vragen lastigvallen, maar voorlopig houd ik het bij een piacere, a presto en saluukes!

IMG_20201129_150622.jpg

Link naar reactie
23 uur geleden, Vespaciao zei:

Welkom Mivar...veel succes met deze "spannende uitdaging" om je verwaarloosde motor te reviseren...buon lavoro 🤏 🙂

Thx man! Maarehh, zo klein is die van niet hoor ... 😅

  • Like 1
Link naar reactie

Mauro, mijn kleine en koude garage kan je huisvesten .. Gratis natuurlijk. We zijn ook niet te ver. Voor gereedschappen die ik niet heb, kan ik met weinig moeite vinden 😊

  • Bedankt 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...