Jump to content
Vespaforum.be

Lambretta

Recommended Posts

Beste Vespa liefhebbers,

Ik heb momenteel 3 Vespa’s en zou graag eens een ander project willen doen, dat zou eens een lambretta zijn.

Maar twijfel nu een Lambretta 125cc speciale innocenti of een 125cc serveta, weet al dat de innocenti Italiaans is en serveta Spaans is graag zou ik jullie deskundig advies willen van de verschillen en waarde

alvast bedankt op voorhand!!

Allebei gelijkwaardig maar de Servetta is iets minder gezocht dus doorverkoopwaarde ligt lager ALS dat een criterium is. Veel hangt af van de staat en de volledigheid/correctheid van de scooters in kwestie: hoe origineler/onverprutster hoe beter... qua modellen (Li125/ Special/...) is persoonlijke smaak het belangrijkste

@Speedracer

alvast bedankt voor de reactie, het zou zeker niet zijn om direct door te verkopen, maar vindt waarde bepaling wel belangrijk als het verschil in aankoop op dit moment niet zo groot is, maar later het ene meer waard is dan het andere.

Een lambretta is qua mekaniek en in zijn totaliteit mij een beetje vreemd vandaar dat ik graag wat feedback zou hebben. 

Ik zou morgen naar een lambretta serie 3 gaan kijken, waar let ik best op om te zien of hij zo origineel mogelijk is en wat zijn de prijzen zo ongeveer, hier gaat het over een innocenti