Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Oldie VM2 terug origineel lakken


BjornDJ

Aanbevolen berichten

Hey Vespagisten,

Opnieuw heb ik een winter projectje aan de haak geslaan. Nu wil ik hem zo origineel mogelijk zetten qua lak, maar waar of wie kan me vertellen welke vlakken nu in de grondlaag kleur blijven staan. Ik weet dus bv. dat de binnenkant van de billen in grondlaag blijven, onderkant voorspatbord, maar welke vlakken blijven nu echt in grondlaag? Wordt nu ook de binnenkant van het carbu vak in grondlaag gelaten?

Bedankt voor jullie reactie/foto's.

d.jpg

c.jpg

a.jpg

  • Like 2
Link naar reactie

Ik heb onlangs ook een farao basso gedaan, ik heb het Carburateur vak dat aansluit met het gedeelte onder de tank ook in primer gezet. Ook de onderkant van de tank. De 2 deurtjes aan de binnen kant in lak omdat je die ziet als je ze opent. Zie foto.

Ik weet niet of het 100% correct is maar bij Maskes doen ze blijkbaar ook zo te zien op hun site bij restauraties, VN met zijspan.

 

59.jpg

aangepast door Wilby
Link naar reactie
17 minutes ago, Wilby said:

Ik heb onlangs ook een farao basso gedaan, ik heb het Carburateur vak dat aansluit met het gedeelte onder de tank ook in primer gezet. Ook de onderkant van de tank. De 2 deurtjes aan de binnen kant in lak omdat je die ziet als je ze opent. Zie foto.

Ik weet niet of het 100% correct is maar bij Maskes doen ze blijkbaar ook zo te zien op hun site bij restauraties, VN met zijspan.

 

59.jpg

Hi leuk, bedankt voor je bericht! Btw mooi gedaan!

  • Like 1
Link naar reactie
14 minutes ago, nero said:

Ik zie maar 1 "foutje". In origine werd de benzinetank gemonteerd na het spuiten van de primer maar een paar cm eruit gelicht. het bovenste van de tank werd dus mee geverfd in de eindlak. 

Groetjes, nero. 

magij echt, nog nooit gezien 🤩

misschien ga ik dit ook wel eens doen 🥰

  • Like 1
Link naar reactie

Klopt Nero, maar ik had iemand aangeworven om ze op te lichten tijdens het spuiten maar hij is ni komen opdagen, da personeel van tegenwoordig he. 🤣

  • Haha 5
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...