snellestinus 17 Posted October 28, 2020 Share Posted October 28, 2020 Ik ben Stijn, 40 jaar, zot van al wat Italiaans is en ben sinds een maand de blije bezitter van een 125gt project om mijn garage aan te vullen. De dankzij covid verkregen lege agenda zorgt voor een goed vooruitgang in mijn projectje. 5 Quote Link to post
nero 2,009 Posted October 28, 2020 Share Posted October 28, 2020 Is dat verkoperen dat je doet tegen roestvorming? Groetjes, nero. Quote Link to post
snellestinus 17 Posted October 28, 2020 Author Share Posted October 28, 2020 Is lasprimer met koper in om goed te kunnen puntlassen. Ik heb in het verleden bij mijn mini al kunnen vaststellen dat deze beter beschermt als zink primer. 1 Quote Link to post
Vespaciao 1,897 Posted October 28, 2020 Share Posted October 28, 2020 (edited) Welkom Stijn...zo zie je dat "covid19" ook positieve kanten heeft...zo kan je je "Italofiele uitspattingen" botvieren op je project...succes ermee Edited October 28, 2020 by Vespaciao omdakterapwas 1 Quote Link to post
Bowyer 243 Posted November 21, 2020 Share Posted November 21, 2020 Op 28/10/2020 om 14:56, snellestinus zei: Is lasprimer met koper in om goed te kunnen puntlassen. Ik heb in het verleden bij mijn mini al kunnen vaststellen dat deze beter beschermt als zink primer. Niet alleen Italiaans maar ook Brits zie ik.Ik weet niet zeker welke ik leuker zou vinden de mini of de lancia(?) Quote Link to post
snellestinus 17 Posted November 22, 2020 Author Share Posted November 22, 2020 13 uur geleden, Bowyer zei: Niet alleen Italiaans maar ook Brits zie ik.Ik weet niet zeker welke ik leuker zou vinden de mini of de lancia(?) De lancia by far. Maar is te kostelijk om mee te spelen in de achterin weggetjes. Daar dient de rally mini voor. Nu nog de vespa afwerken voor zomerse toer ritjes en ik dan heb ik voor elke mood een een set of wheels. Quote Link to post
snellestinus 17 Posted December 7, 2020 Author Share Posted December 7, 2020 update van de werken laswerk is afgelopen, staat netjes in spuitplamuur klaar om strak te zetten . 4 Quote Link to post
Sjoerdo 29 Posted December 8, 2020 Share Posted December 8, 2020 Ziet er zeer netjes uit, indrukwekkend! ik heb ook nog een pas en lasklusje voor de boeg, ben er behoorlijk huiverig voor, maar dit werk zo zien geeft de burger weer moed! 1 Quote Link to post
Recommended Posts