Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa verkopen aan een buitenlandse persoon


Giuseppe1

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik weet niet als ik hier op het juiste forum zit maar hopelijk kan iemand mij helpen. Ik heb onlangs mijn vespa px 125 te koop gezet hier in België en nu heeft er een Duitser op gereageerd die de vespa wil kopen.

Zijn er dingen waar ik op moet letten als ik de vespa aan een buitenlander verkoop?

 

mvg

Link naar reactie

Gewoon verkoopsovereenkomst maken en kentekenbewijs meegeven. 

Nummerplaat inleveren bij verzekering.

En je vooral afvragen wat er zo speciaal is aan je px dat er iemand uit Duitsland die wil ? Aanvaard enkel cash, en enkel ophalen door koper  . 
Je zou niet de eerste zijn die bedrogen wordt

  • Like 1
Link naar reactie
Op 25-10-2020 om 08:36, Adrian zei:

 

En je vooral afvragen wat er zo speciaal is aan je px dat er iemand uit Duitsland die wil 

Raar is dit niet hoor als je de markt in het buitenland ook een beetje volgt zijn de scooters in Duitsland nog een beetje duurder dan hier ( en volgens mij zijn ze hier al te hoog die prijzen ), plus Duitsers zijn momenteel op zoek naar onverknoeide O-lak scooters , ze gaan zelfs momenteel naar Frankrijk om de O-lak ACMA daar massaal op te halen 

 

voor het andere is het inderdaad wel correct  scooter bij u thuis laten ophalen , cash geld ( eventueel zelfs samen gaan storten in de bankautomaat ) geen overschrijvingen , geen checks of geen verzendingen 

grtz sidvespa

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...