Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Voorstellen


magnus

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben Magnus, 19 jaar en kom uit Amsterdam. Ik heb vele Gilera Cittas gehad sinds ik 13 was en vele andere brommers en scooters waaronder een pk50 xl elestart met 4 versnellingen die ik bij het vuil vond. Helaas weg gedaan en altijd spijt van gehad. 🙁

Laatst heb ik op een pk50 een papiertje geplakt in de hoop dat de eigenaar die wou verkopen, helaas niks gehoord toen. Dit weekend was ik in Napels op bezoek bij familie (ben kwart italiaans) waar ik in iedere straat wel weer een v50, pk50 of px tegen kwam. Ja dan wil ik natuurlijk dol graag weer een oude Vespa! Terug in Nederland toch een telefoontje ontvangen van de eigenaar van de pk50, binnenkort ben ik de nieuwe eigenaar van een schakel Vespa! 😀

Ik wil m gaan opvoeren, ik zat te denken aan een 102cc RMS cilinder en iets zwaardere vertanding. Qua opvoeren weet ik veel over het Vespa Ciao blok maar bijna niks over het oude Vespa schakel blok. Welke carburateur, uitlaat en vertanding en zo raden jullie mij aan?

Hier nog maar even een foto van de pk50 er bij die ik uit google street view geplukt heb 😄

20201006_205412.jpg

  • Like 1
Link naar reactie

Bedankt, maar aangezien het frame al heen en weer ging en inzakte tijdens het lopen betwijfel ik of dit frame nog te redden is ☹

Ik kan er wel wat buizen tussen lassen, maar de hele Vespa opbouwen rond een ander frame zit ik ook aan te denken. Wat kost een v50 frame zonder papieren ongeveer?

20201012_173239.jpg

  • Haha 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...