Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Oldtimer Vespa GL, GS, SS, VBB/VNB


Merckx

Aanbevolen berichten

Allen,

Na een aantal maanden dit forum te hebben gevolgd en ook al een tijd alle internetpagina’s bekijk op Oldtimer Vespa’s die te koop staan, wil ik graag ook hier even een oproep lanceren.

Ik ben op zoek naar een Oldtimer Vespa GL (als kan liefst MISA), GS, SS OF VNB/VBB die volledig gerestaureerd is volgens de regels van de kunst. Ben niet zo een fan van O’lak dus liefst dat de body ook een nieuw kleurtje heeft gekregen (kleur zelf niet echt voorkeur als hij maar mooi gepainted is). Voor de rest ben ik naar uiterlijk toe wel op zoek naar een zo origineel mogelijke Vespa (aka hoe hij destijds van fabriek kwam) met de originele onderdelen.
 

Aangezien ik de Vespa met 2 wens te gebruiken hoeft motorisch/mechanisch de Vespa niet meer origineel te staan (aka 125 of 150cc) maar mag dit ook een andere 177 of 200cc kit zijn op voorwaarde dat die recent gerestaureerd is (als kan met V12 elektronische ontsteking). Indien de zadel goed is voor met 2 of eventuele voetsteuntjes /rugleuningkje aanwezig zouden zijn is dat allemaal een plus.

Budget is beetje afhankelijk van staat en type Vespa maar ik ben bereid tussen de 3.5K en 4.5K EUR te spenderen. 
 

Zij die zoiets beschikbaar hebben en graag een trotse eigenaar hebben van hun lief beestje, mogen mij een PM sturen met foto’s en de vraagprijs. 
 

Alvast vriendelijk bedankt!

vele Vespa groetjes,

Freddy

Link naar reactie

mijn gedacht

Met dit budget moet je tegenwoordig uitkijken naar vnb en vbb,  maar nog meer uitkijken dat je geen curry koopt, 

Gl is mischien te vinden , als je goed zoekt en wat chance hebt. 

GS en SS is boven budget

 

gr
 

Link naar reactie
19 minuten geleden, Adrian zei:

mijn gedacht

Met dit budget moet je tegenwoordig uitkijken naar vnb en vbb,  maar nog meer uitkijken dat je geen curry koopt, 

Gl is mischien te vinden , als je goed zoekt en wat chance hebt. 

GS en SS is boven budget

 

gr
 

Agreed dat SS en GS niet haalbaar is voor dat budget. GL vind ik ook het mooiste type en denk dat dat wel moet lukken inclusief recente revisie.

 

mvg,

Link naar reactie
8 minuten geleden, DD_ves zei:

Mijn VBB mag weg in uw budget. Beantwoordt aan alle eisen... behalve het recente kleurtje 😅

Jammer maar helaas toch bedankt voor de reactie , denk ook dat ik een GL wil, 10inch rijdt toch wat stabieler met 2... 

Freddy

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik heb een Vespa Vgl Misa staan. Volledig en netjes gerestaureerd. 
belgische inschrijving met correcte nrs. 
Mooie, standaard originele vespa. 
Zal wel iets meer kosten dan 4.5k. 
moest je interesse hebben kan ik u wel enkele fotos bezorgen. 
mvg

Link naar reactie
  • 5 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...