Ga naar inhoud
Vespaforum.be

speedo PX125 - VNX2T


Barte

Aanbevolen berichten

Hi 

Ik ben op zoek naar speedo voor PX125, bij voorkeur uit jaren 80 (niet de lelijke nieuwe). Ik heb er momenteel een werkende opstaan, echter deze gaat maar tot 80kmh; en de naald duwt soms tegen de stopper :)Heeft er nog iemand een (origineel) werkend exemplaar liggen? 

Groeten! 

Link naar reactie

Merci voor de tip! Die had ik ook al bekeken; look is prima maar probleem is de diameter. Deze is 85mm en ik zou een 105mm nodig hebben. Als ik dan rondkijk op zowel SIP als SC zie je enkel de nieuwe, of de minder mooie repro's. Vandaar dat ik eens wou horen of niemand er nog 1 had liggen. 

Link naar reactie

hi Frederik, bij demonteren oude km teller viel me op dat deze met een andere fiche is aangesloten (deze; maar dan in hoek 90°). Moet ik op zoek naar een andere, of zijn hier omvormstukjes voor beschikbaar? 

groeten! 

Link naar reactie
3 uur geleden, Barte zei:

(deze)

Die hierboven is voor de grijze Millenium speedo. De 90 graden variant is voor de oude zwarte Lusso speedo. Bij elke speedo hoort het juiste kabelboompje. Als je mixt krijg je't bovenstuur niet meer dicht).

Link naar reactie

hi Frederik! 

Dank voor je opmerking, die ik helaas nu pas lees. Nieuw kabelboompje besteld; oude kabel zag er verhakkeld uit dus wou deze eerst vervangen. Zoals je aangeeft, na het monteren geprobeerd om het stuur toe te krijgen, zonder succes. Is daar enige oplossing voor?

Ik heb net een half uurtje gezocht op SC & SIP naar de kabel met de 90° fiche; nergens te vinden. Enig idee waar ik deze nog kan vinden? Of zijn er speedo's die wel met deze rechte fiche in mijn stuur gaan passen (heb nog al moeten prutsen om die kabel getrokken te krijgen). Dit zou nog het makkelijkst zijn.. 

groeten! 

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • dave sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...