Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Px 125 met werk aan.


Sprint81

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden, koeno83 zei:

Heeft de sprint wel goede frame nummers?

dan kun je hem in Nl wel invoeren en dan weer naar BE exporteren volgens mij 

Origineel framenummer, laten checken op diefstal (dat was ok). Doch geen gva (toen nog niet verplicht in België) maar ook geen vorig inschrijvingsbewijs of gegevens van een vorige of andere eigenaar. Denk dat de kans enorm klein is dat ik die in België nog ingeschreven krijg. Naar Nederland inschrijven en dan terug naar België ben ik niet echt bekend mee.

aangepast door Sprint81
Link naar reactie

Dat is hier al vele keren besproken , het is zeker te doen…

zorg voor een aankoopbewijs , voldoende documentatie ( scooterhelp )  en foto’s van de vespa , chassisnummer …

maak een afspraak op de div in Brussel en probeer het .Zo zijn er al heel wat ingeschreven …

andere mogelijkheid is via BEHVA , de federatie van oude voertuigen , die behartigen dit voor u maar daar hangt een prijskaartje aan vast .

Link naar reactie

Inderdaad, je kan een lijdensweg ondergaan, of gewoon even doorbijten en via BEHVA/BFOV gaan

Onlangs de VNB1 uit '62 van de buurman zo ingeschreven, had enkel een aankoopfactuur bij het begin, en nu een M-plaat met papieren.

https://www.bfov-fbva.be/nl/wetgeving-121/procedures/verlies-van-de-boorddocumenten

aangepast door Ed75
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...