Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Goeie combinatie voor een 177cc kit


Lander-B

Aanbevolen berichten

Goeiemiddag, ik heb een vespa px 125cc van 1984 en aant overwegen voor een hele kit 177cc te kopen van polini, maar weet niet als het gietijzer cilinders zijn, heb horen zeggen gietijzeren cilinders beter is dan alu, als ik hier en daar ook lees moet je een goeie combinatie hebben qua uitlaat merk en merk cilinder, graag wil ik dan ook de polini evolution uitlaat erop(zie foto) , is dit een goeie uitlaat voor de hele kit van polini 177cc wat op sip te koop te vinden is, graag ook meer uitleg en tips vooraleer ik hier aan ga beginnen mvg

0104200.0306_hi.jpg

Link naar reactie

zoek eens op trefwoorden -alu-, -gietijzer-, -177-, -cilinder-, etc. op dit forum. Al duizend topics over geopend.

Enige ervaring die ik kan delen: bezint eer ge begint. Gietijzer is een ticket uit de loterij (kan perfect 10k's goed lopen, maar ook na 20k's foutlopen), alu (mits goed gebruik) is een Zwitsers horloge.

Combo: 177 alu (merk nog te bediscussiƫren), classic bgm of sip pot (touring of road), goede afstelling van uw carb (24/24 bij voorkeur) en het plezier komt vanzelf

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...