Ga naar inhoud
Vespaforum.be

schuurvondst


stroobants

Aanbevolen berichten

Hoi

Net riep de hoogbejaarde buurman me binnen om naar zijn vespa uit de jaren 50 te kijken.

Hij had m toen reeds 2dehands gekocht, en  wil deze graag laten opmaken in nieuwe staat.

Ik heb hem al gewaarschuwd over de hoge kosten aan werkuren en het verlies aan patina van deze beauty.

Volgens mij is het een gs 150, hij weet het niet meer maar 150 lijkt te kloppen.

Motorblokje is los!

Wat is het juiste type en hoeveel gaat deze nog in deze staat?

vespa 1.png

vespa 2.png

Link naar reactie

Lijkt idd een GS150 maar dan een vs4 of eerder gezien de velgen. Maar iets meer details zijn dan wel handig om het goed te bepalen. Makkelijkste is even het frame nummer bekijken. 

Gaan in deze staat nog wel wel voor aardige bedragen weg wat een gek er voor geeft tussen de 3 en 5k 

Link naar reactie
15 minuten geleden, koeno83 zei:

Lijkt idd een GS150 maar dan een vs4 of eerder gezien de velgen. Maar iets meer details zijn dan wel handig om het goed te bepalen. Makkelijkste is even het frame nummer bekijken. 

Gaan in deze staat nog wel wel voor aardige bedragen weg wat een gek er voor geeft tussen de 3 en 5k 

thx zal nog eens proberen te vissen :) maar de man denkt hem echt laten op te maken

zal wel lastig zijn om hier iemand voor te vinden en zal wat kosten ... 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...