Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Te koop: vespa px125e van 1984


jefvdv

Aanbevolen berichten

Te koop: Vespa PX125E (VNX2T) van bouwjaar 1984. 16700km op de teller.

Vraagprijs: €2200.

Ik heb zowel hier (meestal relatief goedkoop) als op sites als 2dehands (soms gelukzoekers bij denk ik) gekeken om mijn prijs te bepalen. Ik hoop er ergens tussenin te zitten. Commentaar welkom.

Ik heb hem zelf sinds 2004. Altijd binnen gestaan. Laatste 10 jaar nog amper mee gereden: in totaal 2000km. Om de paar maanden maak ik een ritje zodat niks vast komt te zitten. Ooit groot onderhoud gehad bij Scootermarket in Koningshooikt. Gezien de beperkte kilometers heb ik mij sindsdien beperkt tot het preventief vervangen van de kabels en olie versnellingsbak. Kickstarter komt niet meer helemaal naar boven, laatste paar cm’s doe ik altijd manueel. Dit is altijd al zo geweest en heeft nooit problemen gegeven, zakt niet tijdens het rijden.

Een concours ga je er niet mee winnen, maar technisch gezien prima in orde. Altijd een trouwe metgezel geweest. Buiten de pinkers (ooit opgelost door iemand van dit forum, ik geloof sidvespa), platte batterij, platte band en gebroken kabels nooit iets voor gehad. Enigste ‘grote’ probleem dat ik heb gehad: 2 jaar geleden is schoepenwiel stuk gegaan tijdens het rijden. Sara van Ring-Ding-Ding Shop heeft dat opgelost en alles nagekeken. Krukas is niet beschadigd. Sara kan beamen dat de Vespa technisch gezien prima in orde is.

Ik heb nog wat kleine SIP Scootershop onderdelen die mee mogen:

  • Binnenband
  • Lampjes allerhande
  • Kabels
  • Bougie
  • Doppen staander
  • Pinkerkappen achteraan
  • Rivetten + tang

Belgische papieren zitten erbij alsook de originele handleiding.

Als ik nog van iets specifiek een foto moet maken: laat maar weten.

Locatie: Antwerpen Linkeroever.

IMG_5430.jpg

IMG_5431.jpg

IMG_5432.jpg

IMG_5433.jpg

IMG_5434.jpg

IMG_5435.jpg

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...