Ga naar inhoud
Vespaforum.be

75Cc kit


natanvespa

Aanbevolen berichten

Dag allemaal, 

Ik heb een Vespa pk50 xl van 1987 en heb ongeveer een jaar geleden een 75cc kit geïnstalleerd met de site plus uitlaat.

Nu wil ik eens wat proberen om er nog meer uit te halen en vroeg me af wat ik nog meer kan doen. 

Het frezen ben ik niet in thuis dus dat is uit de boze, zijn er bv. beter uitlaatsystemen of inlaatsystemen.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
23 minuten geleden, Adrian zei:

wat wil je,   snelheid ?   trekvermogen ?

Beide :) wil er eigenlijk eens heel wat uithalen voor ik hem ga restaureren.

 

10 uur geleden, natanvespa zei:

Dag allemaal, 

Ik heb een Vespa pk50 xl van 1987 en heb ongeveer een jaar geleden een 75cc kit geïnstalleerd met de site plus uitlaat.

Nu wil ik eens wat proberen om er nog meer uit te halen en vroeg me af wat ik nog meer kan doen. 

Het frezen ben ik niet in thuis dus dat is uit de boze, zijn er bv. beter uitlaatsystemen of inlaatsystemen.

Alvast bedankt.

er zit al een versterkte koppeling en vergroot primaire tandwiel op

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Tja als de wesp nu optimaal loopt met deze set up zul je er verder niet veel meer uit kunnen halen. Je kunt met tandwielverhoudingen spelen maar dat geeft of meer trekkracht of meer top snelheid niet beide. Als je al een grotere carb erop hebt zitten dan is dit het dus wel. Volgende stap zou dan meer cc zijn.

Link naar reactie

Je wil frezen etc ?  , niet nodig. 

Je kunt "plug& play"  je blok ombouwen naar 130cc .  

Alles vernieuwen behalve je versnellings -. tandwielen, en je koppeling waarschijnlijk.

Cilinder/carb/uitlaat/overbrenging/ en niet te vergeten een derde oog om de politie in de gaten te houden .

 

Gr

 

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...