Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lichtschakelaar aansluiten


P.Leen

Aanbevolen berichten

Beste Vespa liefhebbers,

Ik heb een lichtschakelaar die ik wil aansluiten. Ik heb een schema, maar toch lukt het me niet. Heeft iemand een foto van onderstaande lichtschakelaar, zodat ik kan zien welke kleur waar moet worden aangesloten? Ik zou er erg mee geholpen zijn. Alvast dank!

mvg Peter

image.thumb.png.7883e9ad7d5633fc9894cba8591fdbb3.png

 

Link naar reactie

Ik veronderstel dat je deze schakelaar niet op een moderne Vespa gaat gebruiken dus staat je vraag in het verkeerde forum, moet bij klassieke Vespas staan.

Dit terzijde, voor welk type Vespa wil u deze gebruiken en is het een met of zonder batterij?

Link naar reactie

Hallo Wilby,

Ik had mijn vraag dacht ik in het juiste forum geplaatst, maar is toch iets mis gegaan. Excuus. Zal er voortaan op letten.

Mijn vespa heeft geen accu.

mvg Peter

Beste Gio,

Ik ben nog een Vespa leek, dus weet t niet zeker. De officiële benaming is:

Motovespa 150 S , MK2.

Kun je hier iets mee?

 

mvg Peter 

Link naar reactie

Beste Pilaf toch nog een vraag. 
Ik hoop dat ik het goed kan uitleggen. Op onderstaande foto’s denk ik dat de nummers 1 corresponderen. (Onderdeel zit bovenzijde van Het motorblok). Maar ik heb geen idee wat nummer 2 dan is?

kun je me helpen? Alvast bedankt!

Groeten Peter

image.thumb.png.ea88bc948fa0c5e73fa56d073279e394.png

image.thumb.png.d04e6340620a80ed858c47d7568b965d.png

image.png

Link naar reactie

Peter, dat kan zeker, als je beide schema's vergelijkt zie je dat op jouw tekening bij de regulator alle kleuren bijeen komen, de regulator zit dus in de junctionbox.

Qua nummering verandert er niet veel. Je remlicht/pedaal is DC via de regulator, de rest is AC. Zijn er in de toekomst problemen met je remlicht dan is de kans groot dat het je regulator is aangezien je nog de originele gebruikt.

image.thumb.png.12b0d768b7d0d46c1014a659354b7af3.png.fefefcf6c71d905367573aabff027c05.png

  • Like 1
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...