Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Even voorstellen: fronteradriver


fronteradriver

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben Frank uit Belgie (ovl) en heb al heel wat motor en motorscooterervaring.

Ik heb nu een Maxsym 400i en een Harley roadking classic. De scooter voor dagelijks gebruik en de Harley om te touren.

Ik heb al een tijdje een zwak voor een 2T vintage Vespa.

Een 50cc zou me kunnen aanstaan voor ritjes in en rond de stad...zonder het motopak tijdens een hittegolf...

Link naar reactie

Welkom Frank...waar je een zwak voor hebt , moet je vooral voor gaan ;)...een 50 cc tweetakt-vintage Vespa...om zoals in Italië met warm weer op te springen...short en T-shirt...

Tien jaar geleden had ik me om die reden een Vespa GTS aangeschaft...om geen "apenpak" te moeten dragen... in die "bloedhete, zwoele zomers" waar het zweet van je aflekt...

Spijtig genoeg is de wet nadien veranderd...en ja, veiliger... en als je valt ben je uiteraard beter beschermd...maar het gevoel dat je hebt, om met short en T-shirt te rijden is "zalig" :D

 

aangepast door Vespaciao
MAMA MIA TRENTA GRADI
  • Like 1
Link naar reactie

Ik ga regelmatig naar Italië...daar zie je niemand met jas aan rijden..iedereen in short en t-shirt..

Toen ik begon met motorrijden zo'n 25 jaar geleden was dat niet zo'n topic...

De gasten die in strandkledij een circuit-rijstijl aanhielden, hebben het een beetje verbrod voor iedereen..

Met een fiets kan je ook aan 50 per uur vallen...

 

 

aangepast door fronteradriver
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...