Ga naar inhoud
Vespaforum.be

sito plus uitlaat?


de muis

Aanbevolen berichten

hallo muis

ikzelf heb er geen ervaring mee maar weet er wel een paar die er een hebben

de sito + geeft net dat ietsje meer aan je scooter van power en je hebt toch een originele look hij ziet er niet zo uit als andere expantsie uitlaten maar eender als het origineel

ik weet niet wat hij bij sip kost maar je kan hem hier in belgie ook krijgen

grtz sidvespa

ps tot de 19e

Link naar reactie

ik heb er al een tijdje een sito plus onder staan. Voor €60 gekocht en absoluut geen problemen mee. Extra power was direct te merken, net iets sneller optrekken en rijden. Ik ben blijkbaar ook de enige waarbij de sitplus geen hels lawaai maakt.

Heb daar ook bewust voor gekozen om wat dieper in de bochten te kunnen gaan.

Link naar reactie

Sito Plus is ene goeie uitlaat 'voor het geld', maar ik vermoed dat jij deze onder jouw vba wil steken, en dan is de Sito Plus een minder goed idee, want je zal bijna geen grondspeling meer over hebben, omdat deze 'iets' groter is dan een originele uitlaat en verder naar voor en naar links uitsteekt...

Link naar reactie

ik heb het zelf er ook onder zitten, maar ik ga het het met de tijd wel verwijderen want maakt voor mij echt te veel LAWAAI

Ik rijd graag rustig met de vespa en dan zelfs maakt het een hels lawaai ver van aangenaam.

Het resultaat is wel leuk

Ik vraag men eigen maakt zo'n POLINI ook zo'n hels lawaai

Link naar reactie

toch wel straf dat iedereen zo klaagt over het "lawaai" dat die sito's maken, de mijne maakt ook meer lawaai dan standaard, maar als ik naast ne px200 met leo vince sta, hoor ik het echt wel niet meer hoor ! T is maar wat je lawaai noemt he...

Link naar reactie

ik heb vorige week ook een sito plus onder mijn px200e gehangen en die maakt nu toch wel een hoop meer lawaai

ik heb het nog eens nagekeken en die uitlaat past niet perfect op de cilinder, er zit wat speling op, vandaar dat het klinkt alsof er geen uitlaat onder hangt

binnenkort ga ik eens proberen er een ijzeren plaatje tussen te steken zodat het volledig afsluit.

wel raar dat niet iedereen klaagt over dat lawaai, of zou dat op sommige cilinders beter passen?

en de extra kracht valt wat tegen, het is amper merkbaar

Link naar reactie

Probleem met Sito ten opzichte van andere uitlaten die Lawaai maken is dat de klank van de sito zo schel is (klotegeluid). Andere lawaaiuitlaten maken vaak toch een aangenamer lawaai.

Wat een herrietopic is dit geworden :o)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...