Giel91 Geplaatst: 20 augustus 2020 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2020 Ja heb ik. Ik zal morgen even een filmpje posten. Ik heb geen vliegwieltrekker meer voor vandaag moet ik helaas ophouden en een nieuwe vliegwieltrekker bestellen. Link naar reactie
Giel91 Geplaatst: 21 augustus 2020 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2020 Als je dus meer gas geeft dan staat hij op 16 graden voor nul. Is dat goed? Of moet hij stationair op 16 graden voor 0’ 61971276421__CA41873F-A380-4DA7-8122-DB3406D3A15D.MOV 61971285677__D8003CD0-AB26-4384-A30A-40782802629F.MOV Link naar reactie
Giel91 Geplaatst: 22 augustus 2020 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2020 Volgens mij staat de timing goed. Het kan zijn dat hij misschien een graad beter gezet kan worden, maar hij loopt momenteel echt als een zonnetje. tijdens het rijden loop ik alleen tegen een probleem aan. Hoog in de toeren valt hij niet meer terug. De brommer lijkt dan op een soort cruisecontrol te rijden. Dit doet hij bij elke versnelling nadat hij hoog in de toeren is geweest. Flink remmen en ineens valt hij dan weer terug in de toeren. Alsof je daarna weer zelf controle hebt. duidt dit op valse lucht ergens? De setup momenteel een 16.16 carburateur, 16mm inlaat spruitstuk, 57.5 malossi cilinder, leovince uitlaat, standaard luchtfilter, race krukas( merk weet ik niet meer) volle wangen. Iemand een idee wat dit kan zijn. Het vilt in aanwezig bij het inlaatspruitstuk. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen