Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa gts125ie


JorisKE

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een vespa gts super ie zap45300

nu heb ik hierop onderhoud gedaan. alle olie door de juiste vervangen, de juiste hoeveelheid e.d. Alles gedaan volgens het boekje. ik heb al 10tallen van deze gedaan zonder ooit een probleem

bike heeft 11500 km

 

na een maand komt de jongen terug en de scooter maakt een raar geluid. ik gok een kapot lager 

ook als ik de oliedop eraf neem dat hij draait komt er enorm veel druk uit het carter. Dus ja segmenten erdoor?

 

is dit een gekend probleem bij de gts serie? want vind dit heel raar. Het blok reed prima toen het bij mij wegging. ik weet natuurlijk niet wat ermee gedaan is ondertussen...

er zit een jcosta vario op, kan dit geleid hebben tot het probleem. of kan deze heel de tijd afgeragt zijn en daardoor de geest gegeven?

is een beetje een moeilijke situatie, want eerste keer dat ik zoiets voor heb.

Wat doen jullie in deze situatie? 

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Als je de juiste soort en hoeveelheid olie heb gebruikt is jou toch niets te verwijten. dat de scooter een korte tijd later defect raakt is toeval denk ik.

Ik heb wel eens gehad een nieuwe autoruit laten plaatsen en een dag later weer kapot dat vond de verzekering ook vreemd maar na onderzoek hebben ze toch betaald. er zijn nu eenmaal zaken waar je geen of weinig invloed op hebt.

Hoe is de stand ondertussen.

 

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...