Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vraagje betreffende een vespa lx of gts


IDS

Aanbevolen berichten

Beste Vespa liefhebbers

Mogen wij ons even voorstellen.

Mijn vrouwtje Els en ik (Ignace) zijn allebei vijftigers, zijn van Aalst en zijn van plan om ons een tweedehands Vespa aan te schaffen voor in onze vrije tijd rond te snorren.

Ik zou hem tevens gebruiken voor woon-werk verkeer (30km).

We twijfelen tussen een LX of een GTS 125.

Wat is precies het verschil tussen deze twee types qua rijcomfort, stabiliteit enz?

Er staan er tientallen op internet met heel uiteenlopende prijzen, wat is een faire prijs voor eentje die weinig km heeft een een 8 à 10 jaar oud is?

Alvast bedankt!

Groetjes

Ignace en Els

 

  • Like 1
Link naar reactie

Welkom Ignace & Els...als jullie nog steeds twijfelen tussen een LX en een GTS...kies dan zeker voor een GTS...een GTS is stabieler, comfortabeler en krachtiger.

Jullie zoeken een GTS 125... 8 a 10 jaar oud, mooi onderhouden, enkele opties en met weinig kilometers ..... rond de 2000 euro heb je zeker een prima Vespa !

Heb je een rijbewijs van voor 1989 dan kan je eventueel gaan voor een GTS 250 of 300...nog krachtiger om met twee personen rond te rijden.

Ben je toch tevreden met een GTS 125...dan is dat zeker geen verkeerde keuze om in je vrije tijd rond te snorren en om ermee te gaan werken...:)

 

 

  • Like 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...