Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vraagske. Vespa kleurke geven


larscobbaut

Aanbevolen berichten

Ben zelf nogal meer van... Ne vespa da moet goe rijden, de rest da maakt ni uit das maar cosmetisch. Nu... Met de corona heeft ne mens al is wat tijd over en dus vroeg ik mij af of er hier al mensen zijn die de Vespa gewoon thuis gespoten hebben? Dit zonder hem uit elkaar te halen. Nog de tijd, nog de skills ervoor om dat te doen.

Goede en slechte ervaringen zijn welkom. Bij goede, misschien even zeggen welke verf geschikt is...

Cheerio!

 

Link naar reactie

Thuis spuiten is goed te doen. Je zal nooit een pro resultaat krijgen, maar het is te doen.

Enkel: Niet uit mekaar halen is miserie. 

Tip: Koop goeie verf! Spraymax van CROP! is top.

Opgelet: Ik ben alles bij mekaar denk ik zeker 40 uur bezig geweest om te spuiten. Wel met veel schuren erbij.

Als je gaat schuren, zorg ervoor dat je het zeker niet te grof doet. Ik heb dat wel gedaan, en dat blijf je zien.

Het moeilijkste is vernis spuiten.

Succes!

  • Like 1
Link naar reactie
29 minutes ago, DD_ves said:

Thuis spuiten is goed te doen. Je zal nooit een pro resultaat krijgen, maar het is te doen.

Enkel: Niet uit mekaar halen is miserie. 

Tip: Koop goeie verf! Spraymax van CROP! is top.

Opgelet: Ik ben alles bij mekaar denk ik zeker 40 uur bezig geweest om te spuiten. Wel met veel schuren erbij.

Als je gaat schuren, zorg ervoor dat je het zeker niet te grof doet. Ik heb dat wel gedaan, en dat blijf je zien.

Het moeilijkste is vernis spuiten.

Succes!

Oké das wel genoeg qua uren.

Thx voor de tip ivm verf. Eens kijken of de kleuren die ik wens in hun gamma zitten.

Merci

  • Like 1
Link naar reactie

en als je gewoon de hoogglans 2K van CROP pakt dan is die vernis niet eens nodig, maar wel de boel geheel uit elkaar en goed schoon! 

En als je een mooie kleur hebt ergens van... dan kunnen ze die gewoon namaken. 

aangepast door pdvd
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...