Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vgl1T- gl misa


Didier Wesp

Aanbevolen berichten

Te koop aangeboden;

Vespa vgl1t, gl misa uit 1957

 

Info wat betreft de Vespa;

Deze Vespa is 7jaar geleden bij een carrosseriebedrijf onderhanden genomen en herspoten. Sindsdien geen 5x de baan op gegaan.  De toenmalige eigenaar van 78jaar had deze vespa van in zijn 'jonge jaren' nog op stal staan en wilde hem restaureren. Nadat hij hem had laten spuiten heeft hij er wat werk in gestoken; een aantal lagers vernieuwd, nieuwe bekabeling, nieuwe bandjes, rubbers,... Omdat de motor ookal zo een 30 jaar niet gelopen had, kreeg hij deze niet aan de praat. Ik heb hem toen de ontsteking nagekeken en de vespa startte en reed. 

Vervolgens heeft hij deze vespa nog 5jaar in zijn  bezit gehad, amper mee gereden natuurlijk, een blok dat zo lang stil  heeft gelegen zal niet goed hebben gelopen, al gaf hij dat niet toe natuurlijk. Op 82jarige leeftijd wilde hij deze vespa verkopen omdat hij er toch niet op reed. Hij had bij maskes wat onderdelen gehaald, hij wist wat de waarde was en dat onderdelen 'duur'waren. Helaas is hij niet perfect opgeknapt al ziet het spuitwerk strak uit. Zadeltje is door een authentieke schoenmaker met echt leder overtrokken. Uiteindelijk heb ik hem overgenomen omdat ik toen nog geen GL wideframe had. Uiteindelijk, na bij mij nu 2-3jaar te hebben gestaan, ben ik er niet aan toe gekomen deze verder op te maken. ik heb wel de blok gedemonteerd en hem ingeschreven. Belgische papieren dus aanwezig op mijn naam met correcte chassis nr, 150cc.

Foto 1 en 2, zo was hij 3 jaar geleden, een kort ritje mee gemaakt. Een paar keer de straat op en af dus...

Resterende fotos, zo staat hij nu al een lange tijd in mijn garage.

-Vespa GL Misa 150

-belgische papieren, 150cc

-motorblok matching nr wel aanwezig, NIET compleet, gedemonteerd.

-extra motorblok 150 wideframe compleet aanwezig.

-> deze vespa wordt dus verkocht met zijn originele blok en met een extra blok, helemaal compleet, los en draaiend. 2 motorblokjes dus. Een proefrit kan niet gemaakt worden omdat de motor gedemonteerd is uit het chassis. Deze vespa is dus voor een hobbyist, verzamelaar of knutselaar.

Afwerken een me rijden of ideaal om een sei giorni of farobasso ombouw van te maken...

prijs: 3000euro

4.jpg

1.jpg

5.jpg

aangepast door Didier Wesp
  • Like 2
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Op 10/8/2020 om 06:19, P.Leen zei:

Beste Didier,

ik las uw advertentie ennheb een vraag. 
Ik ben op zoek naar een goed motorblok 150 of 200cc. Heeft u deze misschien nog een in de verkoop?

mvg Peter 

Hallo,

Ik heb geen losse motor meer te koop.

Gr Didier

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...