Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Pk 50 xl2 start probleem


Timxl2

Aanbevolen berichten

Hoi hoi ,

Na al een tijdje probleemloos te hebben gereden +-  3 a 4 maanden , nu een start probleem.

Gisteren een rit van een half uur gedaan , na een uurtje wilde ik weer gaan rijden en hij starte niet.

na veel proberen heb ik hem van een helling afgeduwd en hem  in zijn versnelling gestart (ging ook niet van harte)

Ik heb er mee naar huis gereden , maar ik miste wel wat trekkracht en zijn top was ook niet meer zoals het was.

Bougie vonkt en net de gehele tank + carburator gereinigd , maar zonder succes.

Het enige wat ik me van gisteren van de heen rit kan herinneren dat ik een keer mis geschakeld heb een versnelling te ver terug.

Maar toen deed hij nog normaal , pas na de stop is het probleem gekomen.

 

Ik weet niet waar ik het nu moet zoeken ?

Iemand toevallig in de buurt van Den Bosch (Nederland) die me hier bij kan helpen ?

Link naar reactie

Hey tim, 

Compressiecheck al gedaan. Klinkt alsof er was los is, of wat in de soep is gereden. Misschien volgas een heuvel op. En heb je er in het verleden onderhoud aan gepleegd?

 

Ik woon in Breda en kan je helpen. Maar heb het erg druk helaas.

aangepast door Daan
  • Like 1
Link naar reactie
Op 26/7/2020 om 16:01, Daan zei:

Hey tim, 

Compressiecheck al gedaan. Klinkt alsof er was los is, of wat in de soep is gereden. Misschien volgas een heuvel op. En heb je er in het verleden onderhoud aan gepleegd?

 

Ik woon in Breda en kan je helpen. Maar heb het erg druk helaas.

Ik heb nog anderhalve week vakantie , als je een gaatje hebt , gooi ik hem op een aanhanger en kom je kant op.

ik weet het gewoon niet meer hoe verder nu ?

nu ben ik geen top monteur maar weet over het algemeen wel hoe alles hoort te werken.

dus laat maar iets weten als het mogelijk is ?

 

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...