Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Remprobleem gts 125 2019


Walt

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

Ik sta op het punt een Vespa GTS Super sport 125 van 2019 te kopen. De dag van de verkoop belt de verkoper me ivm remproblemen en de verkoop even uit te stellen.

Ondertussen heb ik wat opgezocht over de terugroepactie van Vespa op de GTS reeksen 125 en 300 van bouwjaar 2019.

Dus mijn vraag is of die probleem op te lossen is of dat ik mijn handen hier beter vanaf hou ?

 

Mvg 

 

Link naar reactie

Als Piaggio daadwerkelijk een "terugroepactie voor de remproblemen" voor 'jouw model en bouwjaar' heeft...dan wordt die herstelling gratis door de dealer uitgevoerd...dus de verkoper moet er terug mee naar zijn dealer om die (rem)problemen op te lossen...en als het remprobleem blijkt opgelost te zijn, dan kan de "prijsonderhandeling" starten...

  • Like 1
Link naar reactie
3 uur geleden, Vespaciao zei:

Als Piaggio daadwerkelijk een "terugroepactie voor de remproblemen" voor 'jouw model en bouwjaar' heeft...dan wordt die herstelling gratis door de dealer uitgevoerd...dus de verkoper moet er terug mee naar zijn dealer om die (rem)problemen op te lossen...en als het remprobleem blijkt opgelost te zijn, dan kan de "prijsonderhandeling" starten...

De terugroepactie is iets wat ik zelf online gevonden heb, dus ik weet niet of dit effectief het probleem is.

Kan het maanden stilstaan van de Vespa voor problemen bij de remmen zorgen ? De verkoper dacht dat dit de reden was. Maar dit lijkt mij eigenaardig voor een GTS van 1 jaar oud.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...