Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Hoe vespa pk50 xl elestart opvoeren


Werner_322

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Heb namelijk een vespa pk50 xl aangeschaft, rijdt leuk maar haalt best traag de 45 km/h (absolute top) en dit zou ik toch willen veranderen naar 55-60 km/h. Heb al een sito plus uitlaat gestoken maar zie niet veel verschil alleen dat ie wat sneller de 45 haalt. zou een polini 50cc helpen? Of iets anders? 

Alvast bedankt😁

Link naar reactie

Mocht je interesse hebben ...ik heb nog een 70cc cilinder , incl cilinderkop , zuiger en zuigerveren liggen ....wil er graag 50€ ttl voor hebben .

Echter graag alleen op te halen (in NL) dan weet je hoe het er allemaal uit ziet (;-)....maar vermoed dat je in België woonachtig ben , dus dan zal het niet van toepassing zijn (:-)

vrgr

Link naar reactie
Op 15/7/2020 om 23:53, Werner_322 zei:

Hallo allemaal,

Heb namelijk een vespa pk50 xl aangeschaft, rijdt leuk maar haalt best traag de 45 km/h (absolute top) en dit zou ik toch willen veranderen naar 55-60 km/h. Heb al een sito plus uitlaat gestoken maar zie niet veel verschil alleen dat ie wat sneller de 45 haalt. zou een polini 50cc helpen? Of iets anders? 

Alvast bedankt😁

Plurimatic of handgeschakeld? 

  • Like 1
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Zoals frissenappel mij ook wist te vertellen; 

 

Bij een automatica is het niet de carburator maar de rollen die uiteindelijk je topsnelheid bepalen. Net zoals de primaire overbrenging bij een geschakeld blok. Je kan tunen zoveel je wil, als je je primair niet wijzigt, blijft je topsnelheid dezelfde enkel ga je meer toeren maken bij het bereiken van die snelheid.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...