Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Opbergvak onder zadel


carl1

Aanbevolen berichten

Goede middag,

ik heb een mooie aankoop gedaan en wou ook een aangepaste helm kopen maar helaas past een kele helm wel erin(potje)maar zelfs geen potje met een klapbril.

dit vind ik echt raar want dit zou toch minstens voor 1 persoon moeten lukken?

is er een oplossing voor dit probleem want een helm uithangen zie ik niet zitten want ben nogal aandachtig naar krassen op de lak en een achterbak heb ik eraf gegooid want is mijn ding niet naar uitstraling.

 

Mvg Carl

 

Link naar reactie

Ja daar is een oplossing voor! Je vespa parkeren en je helm meenemen of met een kettinkje aan de voorvork vast leggen met de open kant naar beneden. Zo doe ik dat met mijn px ook,daar past nog geen schroevendraaier in het vak onder het zadel. 

Link naar reactie

Goede morgen Bowyer

dit is helaas niet het antwoord dat ik zoek(was ik zelf ook opgekomen anders)mijn vraag gaat meer in de richting of er updates zijn naar de opberging of deze misschien aangepast zijn in vorm om nadien eventueel te vergroten zodat ze dezelfde vorm hebben als de nieuwe modellen want deze hebben een veel kleinere versmalling en kunnen de helmen met bril wel in .

de bak is gewoon uithalen en zie geen obstakels waarom de versmalling is gemaakt in het midden, maar is wel een hindernis om een wat grotere helm op te bergen.

 

Mvg Carl

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...