Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuw en klaar voor nieuwe hobby!


Barte

Aanbevolen berichten

Hi Allen 

nieuw hier op het forum maar volg het hier al een tijdje wat als gast. Via mijn vriendin zijn we recentelijk terug aan het rijden met haar gerestaureerde pk50 1973, en bij mij is het nu ook beginnen kriebelen! 
 

Alle advies ivm aankoop is meer dan welkom, heb momenteel mijn zinnen gezet op een px 125, echter meer op look en vermogen dan door echte gerichte kennis. Ben nieuw in het Vespa universum, en zoek een Vespa om puur voor plezier op rond de rijden, en heb een zwak voor ‘analoge’ technologie. Wat raden jullie aan?

 

ik las dat eerste generatie px125 nog met kickstarter werkt, dit zou m’n voorkeur genieten (geen batterij die kapot kan gaan). Is dit een redenatie die opgaat, of meer nadelen dan voordelen? 
 

misschien niet onbelangrijk, ik ben niet in het bezit van motto-rijbewijs, wel van auto-rijbewijs B. 
 

Als er iemand nog een mooie px 125 heeft staan (moet zeker niet in mint condition zijn) mag je zeker laten weten, ik ben zeker bereid zelf wat te sleutelen en restaureren. Liefst wel technisch in orde (allesbehalve technisch geschoold, komt binnenkort verandering in 🤓

groeten 

Bart 

  • Like 1
Link naar reactie

Welkom Bart...als het "kriebelt" moet je actie ondernemen ;)...als je een zwak hebt voor 'analoge techniek' en de "looks" dan ben je "goed gesteld" met een PX 125 :)

Hou geregeld het forum in de gaten...want er komen op "tijd en stond" wat PX'en op de "verkoopmarkt" voorbij...succes met je zoektocht !

  • Like 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...