Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa van 1992 te koop


Aanbevolen berichten

MwoeHahahahahaaaaa... 1500 euro voor een PK125 'zonder papieren' met deuken en roest in 'elk' stuk plaatwerk, gescheurd zadel en beschadigt stuurkapje...

Zotter moet 't nie worden...?

  • Haha 4
Link naar reactie

Ik heb er met genoegen een vette €250 voor over! :)

  • Like 1
Link naar reactie

Als het een sprint veloce was, was het ineens een barnfind in o'lak patina in originele staat en 1.5 de normale waarde.  deze slaat zijn doel een tikkie voorbij... 300 geef ik je ervoor.

  • Haha 2
Link naar reactie
20 hours ago, Daan said:

Als het een sprint veloce was, was het ineens een barnfind in o'lak patina in originele staat en 1.5 de normale waarde.  deze slaat zijn doel een tikkie voorbij... 300 geef ik je ervoor.

Oh, the price goes up! @Frederik9111 wordt zwaar overboden!

  • Like 1
Link naar reactie

Door de vele suggesties dat de prijs te hoog is zie ik in dat €1500 onrealistisch is. De vraagprijs is verlaagd naar €850. Als er een schappelijk bod komt kunnen we verder spreken.

P.S.: Is het mogelijk om een post te editeren? Het zou handig zijn om mijn originele post te kunnen aanpassen.

  • Like 1
Link naar reactie
10 uur geleden, Francis Didden zei:

 

                                                               Is het mogelijk om een post te editeren? Het zou handig zijn om mijn originele post te kunnen aanpassen.

Het is onmogelijk om een post te "editeren"...tenzij je hem juist gepost hebt, dan kan dat wel... alléén een "administrator" kan je in dit geval verder helpen...

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...