Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Hulp gevraagd sprint veloce tunning


Patrick K

Aanbevolen berichten

Wie heeft er een goed advies om mijn Sprint V net dat beetje extra te geven?

Natuurlijk kan ik een P blok onder mijn sprint schroeven ook de site van Sip leeg kopen met kits is een optie, maar mijn doel is anders.

Ik zoek net even iets meer trekkracht en snelheid om lekker mee te komen in het verkeer. 

Denk zelf aan Cilinder, carburateur, ontsteking en uitlaat, maar wat.

Wie heeft er een leuk en goed idee?

Link naar reactie

Ik heb zelf een Dr177, si24/24 en een Vespatronic op mijn sprint V en dan kom je goed mee in het verkeer 95 op de GPS met een originele uitlaat. 
 

Ze hebben tegenwoordig van Drt ook een 23 tands koppeling die wil ik ook nog een keer proberen dan zou je nog iets meer top snelheid kunnen halen. 15% volgens scootercenter. 

Wil zelf nog overgaan op een BGM177 omdat de DR nog al veel herrie maakt en dan ook een BGM uitlaat. 

 

gr Koen

Link naar reactie

Eens met Koen de DR cilinder presteert prima maar de herrie... Rijdt zelf met Px onsteking en volgens mij 22 tands koppeling. 102 op de GPS. Voor mijn setup denk ik dat een 23 tands koppeling wel iets te groot word en dan vermogen te kort kom. In ben ieder geval zeer tevreden over het rijden, 80/85 gaat prima en stukje snelweg achter een vrachtwagen is ook geen probleem:D

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...