Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Hallo, mede vespa liefhebbers


Aanbevolen berichten

Ik ben Tom, woonachtig te Hasselt, en momenteel aan het wikken en wegen tussen een Vespa Primavera S of Sprint. 50CC. Meer specifiek: ofwel de standaard zwarte Primavera, ofwel de Beige Sahara van de Primavera S ofwel de Sprint Notte. Tenzij ik nog iets over het hoofd zie. Voorheen (2013-2019) bezat ik een LX50 bouwjaar 2012 met alles erop en eraan, maar wegens plotse omstandigheden moeten verkopen vorig jaar. Heel jammer achteraf beschouwd... 

Dan bijna een jaar op een Piaggio Zip gereden, maar dat viel me tegen na de Vespa, groot verschil (voor mij) in rij-comfort en stevig/ruim aanvoelen, alsook voortdurend elektrische startproblemen. Ervoor heb ik vanalles gehad, van Honda Camino, meerdere Piaggio’s, twee Peugeots, 1 Aprilia. Enige die goed reed buiten de Vespa, was de Aprilia, maar de draaicirkel was te wijd, kort draaien was zeer moeilijk. Van geen enkele brommer of scooter voelde ik spijt na verkoop, enkel van de Vespa wel.

Dus nu, na veel frustratie hierrond, deze Zip weer verkocht, een maand geleden, en nu toch en hopelijk definitief weer voor Vespa, en hopelijk niet meer te lang zonder, gezien me verteld werd door zowat alle dealers in Limburg dat alle Vespa stocks op zijn en levertijden voor nieuwe bestellingen totaal onzeker... ?

 

 

aangepast door tintinesk
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...