Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Olielek carter (?)


PeterL

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik en een vriend van mij ervaren precies dezelfde lekkage bij onze PKs, ik heb een PK50S en hij een PK50XL. De olie zit op precies dezelfde plek en lekt om het paar uur een klein druppeltje.. het lijkt niet uit de OLIO schroeven te komen van het carter, maar meer uit het zwarte plastic gedeelte erachter.

de PK50S

IMG_2935.thumb.jpeg.6123eae2060bfe51dd28029782849e4d.jpeg

 

en de XL

 fc70e9b3-ae61-4c88-9aee-e63256ce874a.thumb.jpg.234c65cd1913b7bc21f6a3814d8bf820.jpg

Link naar reactie

De gear selector zit idd doorheen de carter. De O-ring die er om heen zit is in verschillende overmaten verkrijgbaar.

Typisch slijtage probleempje bij smallframes met veel km’s op de teller.

Link naar reactie

Gezien de snelle verkoop van je automaat denk ik dat deze ook te koop komt staan, binnen nu en afzienbare tijd. :D

Link naar reactie
12 uur geleden, Daan zei:

Gezien de snelle verkoop van je automaat denk ik dat deze ook te koop komt staan, binnen nu en afzienbare tijd. :D

Deze ga ik niet of nooit verkopen. Mijn automatica was gewoon saai om te rijden en was steeds bang dat er iets kapot ging en het weer een godsvermogen ging kosten. 

  • Like 1
Link naar reactie
20 uur geleden, PeterL zei:

Deze ga ik niet of nooit verkopen. Mijn automatica was gewoon saai om te rijden en was steeds bang dat er iets kapot ging en het weer een godsvermogen ging kosten. 

geef je groot gelijk! Ik zou er niet blij mee zijn, en het blok open trekken. 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...