Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa ophalen Noord-Italië - extra vespaplaats aangeboden


allogio

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

Na lange tijd geen vespa's meer te bezitten en dus ook niet meer actief te zijn geweest op dit forum, zijn de vespamicroben weer naar boven gekomen. 

Ik vertrek morgen of donderdag naar Italië ( Noord-Italie) om mijn vespa faro basso V30 en een 50cc projectje op te halen, Eindelijk :D

 Ik denk dat ik nog plaats heb om 1 extra vespa mee te nemen. Als er iemand is die nog voor zijn vespa transport nodig heeft naar of van Italië dan wil ik daar gerust mijn camionetteruimte  (tegen een kleine vergoeding) voor voorzien. 

Ik wil gerust het noorden een beetje afreizen om dit waar te maken als ik zo iemand sneller met zijn nieuwe aanwinst kan herenigen, verder dan Emilia Romagna zal het wel al moeilijk worden. 

Laat het mij zeker weten, indien je vragen hebt. 

Greetz ,

 

 

 

  • Like 2
Link naar reactie

Neem je ook bestellingen aan? Je mag altijd een leuke "U", SS180, Rally 200, o.i.d. voor me zoeken hoor! :D 

  • Haha 1
Link naar reactie

 

3 uur geleden, Frederik9111 zei:

Neem je ook bestellingen aan? Je mag altijd een leuke "U", SS180, Rally 200, o.i.d. voor me zoeken hoor! :D 

Ik heb eens nagevraagd bij de Vespa verkoper waar ik langs ga maar hij heeft helaas niets van dat op stock :D Misschien een volgende keer :D

  • Haha 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...