Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Welke volgorde terugbouw pk50xl blok?


Jopie

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

ik ben bezig met complete blok revisie van Pk50xl. Gaat prima. Echter ben nu bezig met terugplaatsen koppleingshuis en vervolgens de schakel as. (Ook in de volgorde zoal beschreven in de reparatie handleiding) probleem is echter dat wanneer het koppelingshuis geplaatst is, ik de geleiders van het schakelasje niet in de sleuf van de schakel vork krijg. Als je eerst de schakel as plaatst gaat dat prima alleen krijg je dan het koppelingshuis er niet in. 
Of doe ik iets fout?

hoor graag jullie tips. 
groeten Joost

 

 

Link naar reactie

Heb je het schakelkruis helemaal naar achter staan? Als dit niet lukt, even de assen eraf halen met een circlip tang. bedoeling is wel het koppelingshuis eerst te monteren. 

Link naar reactie

Even de versnellingsplaten van de as af halen, bedoel je wellicht?

  • Bedankt 1
Link naar reactie
2 uur geleden, Jopie zei:

Bedankt. Ik heb de schakel as idd nog geheel in elkaar zitten met gemonteerd schakel kruis. Zal vandaag eens verder proberen. Thanks!

Met alle respect, maar als je een revisie doet en je hebt de assen nog volledig in elkaar zitten. Mis je een hoofdstukje denk ik.

Link naar reactie

I

4 uur geleden, Daan zei:

Met alle respect, maar als je een revisie doet en je hebt de assen nog volledig in elkaar zitten. Mis je een hoofdstukje denk ik.

 

4 uur geleden, Daan zei:

Met alle respect, maar als je een revisie doet en je hebt de assen nog volledig in elkaar zitten. Mis je een hoofdstukje denk ik.

heb Assen niet volledig in elkaar. Ging puur om terugbouwen van de schakelaar met gemonteerd schakelkruis. Maar alles zit weer op z’n plek

  • Like 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...