Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa cosa 200 1ste eigenaar


Aanbevolen berichten

Hallo Vesparijders, 

Ik heb begin vorig jaar een  rode Vespa Cosa 200cc gekocht van de eerste eigenaar. (Aantoonbaar op papier) 

Deze had 4.927km op de teller, echte kms. Sleutels aanwezig, belgische inschrijving met gva attest. 

Ik heb de vespa toen een onderhoudje gegeven en er enkele kere mee gereden. 1 ‘lange’ rit, rest rond de kerktoren ;).  

Doordat ik nog een deel oude vespas heb, te weinig of niet met deze rijd, bied ik hem hier te koop aan. Van een liefhebber voor een liefhebber, liefst. Indien geen interesse hier kan ik hem nogsteeds op de gekende verkoopssites zetten. 

Staat een tijdje stil, start prima, rijdt vlot, alles werkt..., pinkers doen soms wat raar, mogelijk de relais? Bandje achter is kaal; voor, achter en reservewiel zijn nig de originele michelin banden waarmee hij nieuw verkocht is in de winkel begin jaren ‘90. 

Heeft wat gebruikssporen maar ziet netjes uit, zie fotos. Heeft links voor een deukje en rechts onder is een stukje van de ‘spoiler’ onder de voetenplaat afgebroken, valt niet op, zie je amper, stuk is wel nog aanwezig. 

 

Ik heb hem nooit ingeschreven op mijn naam. Papieren staan dus nog op 1ste eigenaar die hem begin 90-er jaren nieuw kocht. 

Prijs: had er graag 1.600euro voor gehad. 

Gr Didier

67FFAEA9-BD69-429D-BE05-9E32EE450528.jpeg

422C0AA9-8E69-40EE-84D9-F7D74EDB0792.jpeg

D99D6840-D493-46B0-8BF1-4BFF73A1DC4E.jpeg

  • Like 1
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 7 maanden later...
  • dave sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...