Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zijstandaart


pluto

Aanbevolen berichten

Op 21/5/2020 om 20:33, pluto zei:

bij mijn gtv250 moet je de pikkel vasthouden of hij schiet terug in ,weet iemand of er een nieuwer model opgezet kan worden die vastklikt zoals bij de nieuwere modellen

Ja dat kan dat heb ik ook gedaan bij mijn vorige GTS bij de nieuwe is dat vanzelf in orde. zo'n steuntje kost hier bij de dealer 6.50€

 

  • Like 1
  • Bedankt 1
Link naar reactie

Als de pikkel nog uit staat als je weg rijd gebeurt er niks vervelends de pikkel staat naar achteren dus klapt dan gewoon alsnog in. heb ik jaren mee gereden nu op de nieuwe met start onderbreker vind ik veel vervelender. als ik achter uit de garage uit rij en de pikkel staat uit dan loopt ie vast op een drempel en je kan dan niet starten en een stukje  naar voren rijden. dus ik let nu dubbel op dat de pikkel omhoog staat als ik de garage uit rijd terwijl ik er op zit. er naast lopen is geen optie voor mij.

Ik overweeg dus die start beveiliging er af te halen. zijn maar 2 draadjes weet niet of dat een storing geeft. of de schakelaar er naast zodat het altijd lijkt of de pikkel omhoog staat.

 

 

Link naar reactie
  • 1 maand later...

het probleem is ,dat mijn vrouw (45kg) de vespa wouw parkeren op een iets schuine parking .ze liet de pikkel te snel los en de vespa viel om ,ze probeerde hem tegen te houden maar met als gevolg een afgescheurde pees .7 maand werkonbekwaam .en nu wil ze niet meer rijden zonder een andere pikkel

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...