Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Geen vonken meer


Giel91

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn pk 50 automaat Elestart heeft een upgrade gekregen. Nieuwe cilinder erop , alles weer terug aangesloten en starten maar. Nou nee... hij vonkt nu niet meer. Ik zie iets over het hoofd. Dit is mijn eerste automaat Elestart. Als ik wil testen of hij vonkt (bougie eruit tegen het Carter houden en starten) gebeurt er dus niks meer. Heel gek want hij liep echt als een tiet. Iemand enig idee wat ik over het hoofd zie? 
 

 

Link naar reactie

Hey Giel, ik heb gezien dat jij ook de 75cc pinasco erop hebt gezet, welke carbarateur en welke sproeier en hoe heb je de schroeven afgesteld (hoeveel slagen) want mijne wilt niet stationair lopen..

Link naar reactie

Sproeier 70, carb 16.12 volgens mij, stelschroef 1,5 slag uit. Geen uitslag op de schroef van de gaskabel. Loopt die van jou te hoog ?

 

sproeier 68 zou ook goed moeten werken. Mijn probleem zit in de benzinekraan. De vorige eigenaar is een echte beun geweest die het schroefdraad naar de klote heeft geholpen. 
 

Het ritje was van korte duur. Moet zeggen dat het wel een verschil was van dag of nacht. Hij trekt nu heerlijk snel op.

aangepast door Giel91
  • Like 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...